Összesen: 8 db hozzászólás
kompaktor | hozzászólásai | válasz erre | 2023.03.02 12:04:56 (81415) |
Nekem is nagyon hiányzik a "retró" Budapest térkép az oldalról. Lehet, hogy "silány" (?) volt, de szerintem egyszerű és nagyszerű; emellett HASZNÁLHATÓ. Nem lehetne mégis visszaállítani? Én a magam részéről nagyon hálás lennék, és lehet, hogy nem lennék egyedül...[ előzmény: (81356) gusty, 2023.02.12 09:30:44] |
|
kompaktor | hozzászólásai | válasz erre | 2013.04.04 08:42:49 (67550) |
Én is szívesen csatlakoznék valakihez, ugyanilyen indulási időpontokban, ha van szabad hely az autóban (budapesti csatlakozással).[ előzmény: (67549) L@zy, 2013.04.04 08:19:35] |
|
kompaktor | hozzászólásai | válasz erre | 2011.04.01 22:51:56 (56882) |
Keresek olyan ládásztársat, aki autóval menne a GC teljesítménytúrára, és el tudna vinni. Szívesen beszállnék az útiköltségbe is. Budán (XI. ker.) lakom, így azon a környéken tudnék a legkönnyebben csatlakozni. A 38 km-es távon indulnék. Előre is köszönöm szépen! |
|
kompaktor | hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.22 09:23:04 (47570) |
Nekem lenne egy olyan kérdésem, hogy nem kaphatna-e nagyobb nyilvánosságot az, ha egy ilyen rendezvényen, mint a szombati teljesítménytúra, jelen vannak további mozgó ládák a GCTELJ-en kívül. (Most például ott volt a GCM001 is...) Biztosan sokan szívesen "megtalálták" volna még... :-). |
|
kompaktor | hozzászólásai | válasz erre | 2010.03.19 08:13:40 (47494) |
Sziasztok!
Tudom, kicsit későn szólok, de ha megy valaki kocsival Pestről, vagy Pestet érintve a geocaching teljesítménytúrára, és netán volna az autóban szabad hely, nagyon megköszönném, ha el tudna vinni. Természetesen beszállnék a benzinköltségbe. Mivel a 40-es távon indulok, korán szeretnék menni. Előre is köszönöm a segítséget! |
|
kompaktor | hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.22 11:26:58 (36900) |
OFF: "Bár én még "kicsi" vagyok a 120 megtalálásommal..." Bocsánat, nagyon OFF, de hány megtalálástól számít valaki "nagynak"? Hol a határ? :-)[ előzmény: (36888) NitiZoli, 2008.09.21 23:31:10] |
|
|
|