Értem már :). Konkrétan a következő volt:
- sárga VIP pass vendégek (mi is), akik kívülről csodálhatták a gépet
- piros VIP pass vendégek, ők fel/be is mehettek
- PRESS pass, akik szintén bemehettek
Amúgy meg a várakozás ideje alatt (f11-től kezdődött a regisztráció, és nem sokkal egész után már kint voltunk a flaszteren) egy sátorban üldögéltünk frissítők társaságában (aztán miután megérkezett a gép, igazán kiadós svédasztalos ebéd is volt), és bő két órán át nézegethettük, fotózgathattuk (meg fotózkodhattunk a géppel, én is modellt álltam a hajtóművel :) ) a monstrumot.
A felszálláshoz kivittek minket a kifutópálya szélére, itt volt némi kavar, mert először úgy gondolták, hogy majd a buszból "nézzük", de aztán kinyitották az ajtókat végül. A gép meg visszajött felszállás után (amiből a buszról nem sokat láttunk) még egy körre, alig pár méterrel a kifutó felett elhúzott újra, majd viszlát :).
Hihetetlen, hogy mennyire könnyedén mozog, hangja szinte nincs, és ahogy mondani szokás "hosszabb, mint zöld" - szárnyfesztávja közel 80 m, de a hossza vagy 10-15 m-rel kevesebb (majd köpi a pontos adatokat, aki vágja), és hát igen - méltóságteljes :). Nekem óriási élmény volt még kintről is, megkockáztatom, kintről nagyobb élmény, a nagysága így mutat igazán.
Le is fotóztak mindenkit a géppel, amit utána meg is kaptunk ajándékba. meg persze felfújható modell, ruginyugi gumirepcsi és társai. Mindez a Lufthansa jóvoltából - nyilván mert a gép is az volt) -, és alighanem a Budapest Airport Zrt. keze is benne volt a dologban. Néha szeretem is a munkám :))).
Képek lesznek előbb-utóbb fb-on, ha valakit érdekel, de amúgy tele a youtube amatőr video-kkal már most, és rengeteg sajtós volt kint jó helyekről fotózni is, szóval... képekben nem lesz hiány, bár az élmény priceless - minden másra ott a MC. :)[ előzmény: (25060) Fil, 2011.10.02 11:06:28] |