Összesen: 491 db hozzászólás
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2011.08.01 15:00:21 (24378) |
Van egy fölösleges román vodafone-os sim-em, egyenlegel, 12-ig plusz leforgalmazhatósággal.[ előzmény: (24363) DonRazzino, 2011.08.01 09:01:03] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2011.05.20 11:59:02 (23192) |
Biztos, hogy nagyobb volt a költségvetés? A bevágások sem 2 fillér, főleg, hogy löszben kellett volna, nem sziklában. A kitermelt lösszel ráadásul ott is természetpusztítást végeztek volna ahol lerakják...[ előzmény: (23169) feri60, 2011.05.19 21:53:20] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2011.05.19 21:06:45 (23164) |
Mondjuk ott is jóval kisebb tájseb keletkezett így mint ha párszáz méter széles bevágásokat építenek...[ előzmény: (23163) feri60, 2011.05.19 20:46:57] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2011.05.19 20:30:14 (23159) |
kedvelt tájak, szétvágása
Pont ezért kell pár jó hosszú alagút, fölötte maradhat minden békében.[ előzmény: (23158) Dzsó.bácsi, 2011.05.19 20:16:03] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2011.04.26 13:57:21 (22908) |
Melyikre írod, hogy nincs ilyen szabály? Van ez is, meg a 60 km/h-s is, de nincsenek összefüggésben egymással.[ előzmény: (22905) Yoss, 2011.04.26 13:54:34] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2011.04.26 13:46:36 (22900) |
van-e a KRESZ-ben az autópályára előírt legkisebb sebesség
Konkrét érték nincs, de ilyen van:
26§ (5) Nem szabad a járművel indokolatlanul olyan lassan haladni, hogy az a forgalmat akadályozza.
Az mondjuk elég necces történet, hogy mely sebesség zavarja s mely akadályozza már.[ előzmény: (22896) KoLa, 2011.04.26 13:03:21] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2011.04.26 00:00:56 (22875) |
Katt rá és látszik, hogy a távolabbi - úton átívelő tartón - ott a településtábla az autópálya tábla fölött.[ előzmény: (22874) Old Eye, 2011.04.25 23:57:24] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2011.01.27 11:56:12 (20882) |
Nem! Ide HTML kódok (< >) kellenek, a többi fórum általában BB kódot ([ ]) használ.[ előzmény: (20881) DonRazzino, 2011.01.27 11:22:51] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.12.19 12:17:56 (19978) |
.com ügyfélszolgálata? (A Tescoban sem tudják, hogy miért nem akciós a csirkefarhát a Coraban. :) )[ előzmény: (19977) eleem, 2010.12.19 11:47:02] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.12.09 11:05:42 (19731) |
Ló: 4x4-es, bio üzemanyaggal megy, ritkán kell szerelni és steaknek sem utolsó. :-))[ előzmény: (19730) snake, 2010.12.09 11:02:11] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.12.01 11:22:00 (19572) |
Szakad az eső, de nem fagy. Azaz lehet közlekedni. Ingyenes parkoló: N46.06612 E18.22272[ előzmény: (19571) yoggi, 2010.12.01 11:17:43] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.11.30 11:22:21 (19465) |
Hol vannak ezek? A megsüllyedt hídfőket már javították. Ráadásul a fix 110-eket pár helyen beszedték, sok helyen pedig kiegészítették "csak hóesésben vagy esőzésben" táblával.
Ami sovány még szerintem az az alagutakban a 90, külföldön ilyenekben 100 a jellemző.[ előzmény: (19464) yoggi, 2010.11.30 11:16:28] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.11.30 11:08:08 (19461) |
Pedig ott van az, a 110-es már kb. 3 km-el előbb. A 60 lehet, hogy kicsit kevés, a 80 lenne reális mivel ez a rész nem a fő pálya hanem a majdani lehajtó. [ előzmény: (19460) Old Eye, 2010.11.30 11:04:11] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.11.19 22:24:12 (19251) |
Hogy kérjem a boltban? Milyen kábel is kell? Elég ennyit mondani: Cat5e UTP ?
Igen.
Kiegészítés: ha még hozzáteszed, hogy falikábel akkor tuti. (Létezik lengőkábelnek való is tekercsben, de azt inkább készre szerelve veszik a népek.)[ előzmény: (19248) KiVi, 2010.11.19 22:20:25] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.11.19 22:20:25 (19248) |
A router-tôl a kábel gégecsövön fut le a ház falán belül egy csatlakozóaljhoz - hogy hívják az utóbbit?
UTP aljzat
Hogy kérjem a boltban? Milyen kábel is kell? Elég ennyit mondani: Cat5e UTP ?
Igen.
Kérdés, nem ördöngösség a kébelvégeket a csatlakozóaljzatba forrasztani?
Forrasztani nem kell, az aljzatba betűzni kell, létezik rá spéci szerszám. Nem ördöngösség.
Hány ér is van bennük?
8, de csak 4 van használatban (1,2,3,6)
A kábelek futhatnak 220 V villanyvezeték mellett?
Szabvány szerint közvetlenül nem, de szerencsével működhet. Jobb ha külön csőben, legalább 5 cm-re.[ előzmény: (19241) Old Eye, 2010.11.19 22:04:27] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.11.13 20:39:29 (19110) |
A GPS-sel pedig 1 420 000, úgy tűnik az elvileg helyeset nagyságrendekkel kevesebben használják mint a "hibásakat".[ előzmény: (19109) KiVi, 2010.11.13 20:37:18] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.11.13 20:37:18 (19109) |
Akkor ideje átírni a szabályt, a nép döntött: GPS-el: 41 300 000 Google találat, GPS-szel: 82 400.[ előzmény: (19106) Varhelyi, 2010.11.13 19:48:38] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.11.13 12:18:42 (19099) |
S előbb-utóbb az lesz a szabály, hogy a rövidítések utáni hasonulást írásban nem jelöljük. A nyelv változik és leginkább a nép változtatja, nem a szabályok.[ előzmény: (19098) magpet, 2010.11.13 12:13:15] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.10.05 17:26:07 (18510) |
A cégvezető megismételte, amit korábban az Index kérdésére is elmondott: [1] a vörösiszaptól nem kell félni, nem okoz sérülést, mert az enyhe savas hatás vízzel érintkezve elmúlik, így ha valakinek a bőrére kerül, lemosás után veszélytelen.
Igen, szóval az a százhuszonvalahány ember mind szimuláns. Különben sem savas, hanem lúgos.
Korrekt ember lehet ez a cégvezető...
Igaza van, itt a megfejtés. |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.29 15:25:27 (18484) |
Közvetlen fapad nincs. EasyJet repül oda, azzal talán ki lehet olcsóra sakkozni. Közvetlenül csak Malév.[ előzmény: (18481) Atmosz&Zozmosz, 2010.09.29 15:23:50] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.29 15:24:42 (18482) |
Pedig a komp a legegyszerűbb része, felszállsz s fél nap dög unalom. :D[ előzmény: (18480) Atmosz&Zozmosz, 2010.09.29 15:23:02] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.09.29 10:48:31 (18476) |
Van Pireuszból komp, 12 óra a menetidő. De ha egyedül mész akkor tutira olcsóbb és kényelmesebb repülővel s ott bérelni autót - ha kell. Ha mégis autó akkor itt van info az útról.[ előzmény: (18475) Atmosz&Zozmosz, 2010.09.29 10:42:08] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.24 13:24:57 (18087) |
Nem csak az üzemanyag, van még pl. a hőn szeretett regadó, a mindenféle illetékek, ÁFA, teljesítményadó... Persze ezeket az egyszeri tranzitáló nem fizeti, de a magyar kamionos se külföldön.
Útépítési adataim nincsenek, de nem nagyon van olyan út aminek csak a tranzit miatt kell a 11,5t tengelyterhelést bírnia. S ha már a belföldi forgalom miatt kell az infrastruktúra akkor nem tűnik gazdaságosnak csak a tranzit miatt építeni egy drágábbat főleg, hogy számottevő kapacitás probléma sincs az utakon.[ előzmény: (18086) KoLa, 2010.08.24 13:10:47] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.24 12:24:43 (18085) |
Ha jól emlékszem 500 milliárd körül van az adóbevétel és 100 milliárd körül költenek az utakra. (Micsoda Kánaán lenne ha mindet visszaforgatnák!)[ előzmény: (18084) KoLa, 2010.08.24 11:52:01] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.24 10:27:21 (18078) |
Bizony. Mindazonáltal a közút jelentős befizető a költségvetésbe míg a vasút jelentős pénznyelő.[ előzmény: (18073) KoLa, 2010.08.24 00:00:44] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.24 10:26:05 (18077) |
Snake linkje szerint 9 óra, ez pont elég is, a pihenővel lesz 9-10. Nem csak nálunk nem gazdaságos, máshol se. Nézz meg egy német vagy olasz autópályát! Persze, hogy szándék kérdése, csak kérdés ki fizeti a révészt? Csak a tranzit kamionok vonaton történő átcipeléséhez a Szeged-Hegyeshalom irányon kéne minimum egy 4 vágányos, csak a roláknak fenntartott vasútvonal, plusz a két végén 1-1 hatalmas pályaudvar. Ez nem váltana ki tiltakozást? Jelentős környezet-átalakítással járna! S ez csak egy irány.[ előzmény: (18072) Yoss, 2010.08.23 22:40:37] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.23 22:37:43 (18071) |
Igen, csak Kiskundorozsma - Wels járat van, menetrend itt. (Nem túl szívderítő a 13-14 órás menetidő, ami 40-45 km/h sebességnek felel meg. Ez közúton még pihenővel is 9-10 óra csak.)[ előzmény: (18070) Ákibard, 2010.08.23 20:46:18] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.23 17:16:18 (18066) |
Már ott se. Addig volt viszonylag jelentős míg élt az Ökopont rendszer, ma már csak speciális viszonylatokban. (Pl. a Brenner-hágón, de ott is csak 15% vonatozik, ez napi 54 vonat. Már csak egy 50%-os részesedéshez is brutális vasúti beruházás kellene.)[ előzmény: (18063) Barbárka, 2010.08.23 15:11:30] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.23 11:05:50 (18054) |
Ezek szerint a vonatozás még árnövekedés lenne, mert ha a túlvezetéses büntik mellett sem éri meg vonatozni akkor még mindig az az olcsóbb.
De a Kétfarkú Kutya Párt biztos megígéri, hogy mindent kamiont vonatra! :)[ előzmény: (18053) magpet, 2010.08.23 10:49:27] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.23 10:46:20 (18052) |
Kinek olcsóbb? Most is van rola, s nagyjából üresen közlekedik. Ha tényleg olcsóbb akkor miért nem használják a kamionosok? (Ja, mert az idő pénz, s így már nem olcsóbb.)[ előzmény: (18051) Yoss, 2010.08.23 10:41:58] |
|
KiVi | hozzászólásai | válasz erre | 2010.08.23 10:25:26 (18050) |
Kifejtenéd bővebben? Azaz milyen eszközökkel, rugalmassággal, árakon, jogi környezetben és milyen hatása lesz a szállított termékek árára (infláció)?[ előzmény: (18049) mudman, 2010.08.23 09:21:36] |
|
|
|