Összesen: 137 db hozzászólás
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2009.05.27 16:28:44 (3465) |
Ott leszek az első szakaszon. A család többi tagjátől függ a logisztika.
Ha egyedül megyek, akkor Velembe busszal 7:13-ra vagy 10:28-ra tudok megérkezni. Séta az indulásig, közben két láda megtalálás. A cél pedig szülővárosomban van.[ előzmény: (3462) Pilis50, 2009.05.27 14:51:25] |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2009.05.05 16:50:35 (3369) |
Ha a szakaszfelelős ott szeretne adatokat közölni a megjegyzés rovatban, akkor hogyan tudja ezt megtenni?
Egyébként szép (hosszú) munka.[ előzmény: (3368) Hajo, 2009.05.05 16:46:53] |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2009.05.05 09:39:56 (3359) |
A táblázatba megjegyzést csak a szakaszfelelősök és az adminok írhatnak. Jelentkezni tudsz?
Ha gondolod, akkor hozzáadlak a szakaszokhoz és szakaszfelelőssé is teszlek.[ előzmény: (3358) "J&J", 2009.05.05 09:35:11] |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2009.05.05 08:13:18 (3351) |
A napi szakaszokat így lehet létrehozni. Van egy kis változás a 10-es és 11-es pontban.
10-es: OKT helyett DDK
11-es: okt-8-5 helyett pl. ddk-5 az ötödik nap szakaszánál
Szerintem a szakaszfelelős hozza létre, mert ekkor a túraútvonal megjegyzés rovatában tud extra információt írni a szakasz többi résztvevőjének.[ előzmény: (3347) padler, 2009.05.04 22:59:29] |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2009.05.04 15:36:19 (3340) |
A GCFAL1 láda a Jakab-hegytől kb. 1 km-re van, s elhalad mellette a GEOKÉK 2009. 07. 04. szombati szakasza. Ha van igény rá, akkor teljes felszereléssel tudjuk biztosítani a biztonságos keresést.
Igények? |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2009.05.02 09:41:14 (3315) |
Június 16-án államvizsgázok, másnap védem a diplomámat. Ezekre azért illik készülni. De nem érdekel, akkor is ott leszek június 13-án az első szakaszon... Hajrá DD(GEOKÉ)K![ előzmény: (3314) SylverRat + Bogee, 2009.05.02 09:07:51] |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2009.04.26 17:42:06 (3299) |
Olvasom a fórum ezen témáját, de nem értem... Tömegközlekedés és távolság.
Egyszerű megoldás: ha nem jó a tömegközlekedés, mert nem ér oda a busz/vonat, de mégis ott szeretnél lenni, akkor más közlekedési eszközt kell választani, vagy beletörődni, hogy nem tudsz résztvenni.
Persze most azt mondjátok, hogy könnyen beszélek, mert nem dadogok...
Nézzük meg a másik oldalát a dolognak:
Nem szeretném ecsetelni, hogy az általam összeállított szakaszolás megtervezése hány órámat (vagy inkább napomat?) foglalta le... Gondoltam a tömegközlekedésre is, ezért nem az erdő közepébe tettem a szakaszok végét, hanem településeket kerestem, ha lehetett, akkor nagyobbakat. Ez van... Aki tud jobbat, hajrá, nem fogom vissza.
Megjegyezném, hogy az eddig megtalált 74 ládám és 54 térképfelmérésem 90%-t csak tömegközlekedés igénybevételével értem el, valamint az OKT-s GEOKÉK két szakaszára is tömegközlekedéssel jutottam el. Nincs kocsim, de szeretnék egy Opel Astra Bertone Coupe-t. (OFF: nincs valakinek egy alig használt, olcsón eladó?) |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2009.04.22 07:44:56 (3290) |
Másnap egy sarokkal futunk tovább! És így tovább...
Aztán egy nap már a határőrök fordítanak vissza a zöldhatáron...[ előzmény: (3287) Old Eye, 2009.04.21 23:15:15] |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2009.03.04 12:35:07 (3132) |
Visszaolvastam pár oldalt. Egy hónap alatt nem sok minden változott. Kérdéseim:
- mikor indulunk? (Július 4-én GC verseny Ágasváron, iskola vége, medárd, meleg, stb...)
- előjelentkezés legyen, ahogy OKT-re volt? (mekkora az igény, lesz-e ember minden szakaszra)
- meddig megyünk? (DDK + AK, vagy csak DDK, vagy Bajáig)
- szakaszolás?
- melyik szakaszokon lesz buli vagy megemlékezés (RP sírja)?
Hirtelen más nem jut eszembe...[ előzmény: (3032) SylverRat + Bogee, 2009.02.12 21:22:11] |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2009.02.12 10:12:53 (3023) |
Ha a hivatalos kiírást nézzük (OKT, DDK, AK), akkor Szekszárd.
Ha hozzáveszzük a Szekszárd - Baja szakaszt, akkor plusz két nap. Így a 3020-as hozzászólásom alapján a befutó pénteken lenne. Jól hangzik, de szerintem nem kellene tördelni az AK-t. Ez a véleményem.[ előzmény: (3021) zacz, 2009.02.12 09:55:36] |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2009.02.12 09:38:47 (3020) |
Ha június 6-án szombaton indulunk, akkor ez a nap húzós lesz (logisztika, táv), de ezen a hétvégén nagyobb településeken lesznek az indulási pontok és befutók (Szombathely, Egyházasrádóc). A következő hétvége Zalalövő környékére esik. Az utáni hétvége szombatja Zalakarosról indul. Az utolsó hétvége a Mecsextrém környékén lesz, mely sziklamászóként nagyon közeláll a szívemhez. Persze, ez csak a véletlen műve. :)[ előzmény: (3019) Arti (junior), 2009.02.12 08:37:23] |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2009.02.11 17:17:59 (3011) |
Írottkő - Bozsok 8,7km. Ez az első település a DDK útvonalán. Nekem mindegy, hogy hány kilóméterre szakaszolom.[ előzmény: (3004) szucsattila, 2009.02.11 15:45:59] |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2009.02.11 16:51:13 (3009) |
Minden megoldható.
Össze kellene beszélni, öt autót levinni Szombahelyre és visszajönni egy autóban 5 emberrel (azaz 4 autó marad Szombathelyen). Ez után autókkal felvinni az egész csapatot a Hörmann-ig. Aztán túra. A túra végén ott vannak a célban a kocsik. Egy része visszaviszi az embereket a Hörmann-nál hagyott kocsikig, majd lejönnek.
Másik lehetőség, hogy nem túrázó ismerősök viszik le a kocsit a célba. Ez főleg helyieknél jöhet szóba.[ előzmény: (3003) szucsattila, 2009.02.11 15:43:47] |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2009.02.11 09:39:04 (2985) |
Déli órákba?
Előny:
- tömegközlekedéssel távolabbi helyekről 10 előtt nehéz odaérni
- egy jó, korai ebéddel a túra energiaszükséglete fedezhető, jól megéhezünk vacsorára
Hátrány:
- 25km-t átlag 3-4km/h-val 6-8 óra alatt tehető meg. Nem sötétedik korán, de meddig van nyitva egy-egy környékbeli étterem?
- este 6-8 után nehéz hazamenni, nagy valószínűséggel ott kell aludni annak, aki csak egy-egy napra akar/tud menni[ előzmény: (2976) Old Eye, 2009.02.10 23:47:07] |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2009.02.10 21:05:32 (2966) |
Igen. 6 évbe sűrítettem egy 5 éves szakot és egy 3,5 éves szakot. Az öt éves vége volt tavaly, idén nyárra tervezem a 3,5 éves végét.[ előzmény: (2964) Apexsek, 2009.02.10 21:02:20] |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2009.02.10 20:47:25 (2960) |
Hát, tavaly június 9-én és június 11-én volt a diplomavédésem és államvizsgám. Idén is nagyságrendileg ekkor lesz. Majd államvizsga tételekkel a kezemben fogom teljesíteni az Írottkő - Szombathely szakaszt. Furán fogok kinézni... :)[ előzmény: (2959) Apexsek, 2009.02.10 20:39:17] |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2009.02.10 14:06:12 (2942) |
Megcsináltam mapsource-ban is a túra útvonalát. A közelben lévő ládák is kaptak waypoint-ot. Leellenőrzöm, megjelölöm a beteg és megszűnt ládákat. Így a túrázók tudni fogják, hogy hol vannak ládák, esetleg melyiket kell meggyógyítani. Publikálni fogom valahol a honlapon.[ előzmény: (2941) Old Eye, 2009.02.10 11:39:40] |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2008.10.02 10:38:02 (2513) |
Bátyámmal ketten a szombat záró szakaszra vonattal megyünk Szombathelyről. A vonat 08:50-kor ér be. Ha késik, megvártok? |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.23 17:31:38 (2303) |
A hűtés még nincs megbeszélve, de ha lesz rá szükség, biztos meg tudjuk oldani.
Javaslom a Szerdahelyi patakot. Ha a helyszínhez elég közel folyik, akkor kell egy T*SC*-s szatyor, abba bele a hűtendő dolgokat, majd egy csomó rá, és a csomónál fogva belelógatni. Kellemesen hűvösen tartja a tartalmát. Ja, és nem villamos áramot fogyaszt, így a zöldek se nyugtalankodhatnak. :)[ előzmény: (2301) Dzsozy, 2008.09.23 16:28:34] |
|
Arti (junior) | hozzászólásai | válasz erre | 2008.09.21 14:43:37 (2238) |
Rájöttem, hogy még az elején miért örültem a péntekre eső zárószakasznak. Másnap, azaz szombaton lesz a "Túrázz a Vonatért". Egy kis ütközés. S, mint tudjuk, "a vonat nem vár", idén kimarad. Így jártam. |
|
|
|