az összes téma hozzászólásai egyben, hozzászólásai
új hozzászólás | témák listája

Összesen: 1162 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | következő


hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.03.20 21:38:01 (67008)
Akkor lehet, hogy a kijelző kezd szép lassan megpusztulni.
[előzmény: (67007) -bj-, 2013.03.20 21:33:08]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.03.20 21:18:26 (67006)
És Neked a csix-ed ugyanannyira erős színeket mutat merőlegesen nézve, mint megdöntve (ld az előzmény 67000-es hsz-t).

Nem nagyon fakó, amikor tökéletesen párhuzamos az arcod "síkjával"?
[előzmény: (67005) -bj-, 2013.03.20 21:06:10]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.03.20 20:52:00 (67004)
Mi van, senki sem használ már csix-et? Nem gondoltam volna, hogy ennyire szubkultúrává váltam a 60csx-szel. :-)
[előzmény: (67000) 2013.03.18 22:21:38]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.03.18 22:21:38 (67000)
Lehet, hogy csak én nem vettem észre valamit az elmúlt 5 évben, lehet hogy a csixem kijelzője öregedik, de ma nagyon feltűnt valami. Ha szemből nézem a kijelzőt a színek fakók, de láthatóak. Ha kicsit előre döntöm a kütyüt, akkor szinte minden teljesen elfakul, míg ha hátradöntöm, akkor kifejezetten erősek a színek.

Mivel nemrég raktam gumidarabkákat az aksiknál lévő fém érintkező lapkák alá, hogy ne mozogjanak az aksik biciklis ütődésekkor, ezért azokat kiszedtem, hátha az aksik feszítik úgy a házat, hogy ennek van kihatása a kijelzőre is, de ez nem osztott-szorzott.

Ilyen volt mindig is a 60csx vagy tényleg valami elkezdett gallyra menni?

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.03.18 12:53:48 (66989)
Én is megnéztem 4-5 pontot Mapsource-ban és a bajnok25-ben, és nagy az egyezés. Köszi a szorgalmat! :-)

Ennek ellenére továbbra sem tudom a választ a 2. pontra, ráadásul most meg akkor az a nagy kérdés, hogy mikor releváns a WGS84-es beállítás az MS-ben.
[előzmény: (66986) jekaeff, 2013.03.18 12:39:36]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.03.18 12:33:30 (66985)
Jó ötlet, pont ezen dolgoztam, mert rábukkantam én is a már elfeledett bajnok25-re újból
[előzmény: (66984) jekaeff, 2013.03.18 12:30:46]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.03.18 12:16:26 (66983)
Kicsit összekavarodtam a Mapsource-ban. Hosszú idő után újból EOV koordinátákat szeretnék használni, ezért a Szerkesztés/Beállítások/Hely menüpontban szépen be is állítottam a Térképhálózatot "EOV magyar térképhálózat"-nak. Úgy rémlett, hogy az EOV az nem a WGS84 ellipszoidra lett kitalálva, hanem másra. Rá is kerestem, ez az IUGG67 vagy más néven GRS67, ezért az Alappont nevü beállításnál a WGS84-et le akartam cserélni IUGG67-re vagy GRS67-re, de csak GGRS87-et találtam, ami hasonló nevűnek mondható (igaz 20 évvel későbbről). A zavaromat tovább fokozza, hogy nem vagyok abban sem biztos, hogy a HD72 egyenlő-e az EOV-vel, előbbi egy geodéziai dátum, míg az utóbbi egy vetület(i rendszer) a leírások szerint, miközben nekem az előző tűnne valamiféle vetületi szabályrendszernek, a második pedig magának a koordinátarendsternek.

1. Kell(ene)-e az IUGG67 a mapszószban?

2. Az egyértelmű, hogy a WGS84 és az IUGG67 a "gömbök", az EOV és a HD72 közötti különbségtételt úgy lehet megfogni, hogy az EOV az a koordinátákat takarja, a HD72 pedig a a módszert, ahogy az ellipszoid felületét kiterítjük?

Megj.: nyilván a wiki-ket olvastam, meg egy-két ELTE-s oldalt, s összességében igazából ezektől így együtt zavarodtam össze.

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.03.10 08:24:16 (66894)
Kedves vagy, kösz a bíztatónak nyugtázott :-) szavaidat.

[előzmény: (66892) Old Eye, 2013.03.10 08:04:55]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.03.09 21:16:46 (66891)
"Ezt a fórumot csak akkor látom, ha ide benézek."

Vagyunk ezzel így páran. :-)
[előzmény: (66889) Old Eye, 2013.03.08 23:33:42]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.03.07 21:27:06 (66874)
Ha megy az angol, akkor itt sok mindent megtudhatsz egyetlen helyen:
http://forums.watchuseek.com/f296/garmin-fenix-ongoing-review-several-parts-746366.html
[előzmény: (66844) DonRazzino, 2013.03.04 20:05:32]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.03.07 11:41:50 (66865)
"Szemben a bringás célkütyükkel a 910XT nem úgy működik, hogy elment egy-egy speed, cadence, HR és powermeter szenzort bringásprofilonként, hanem csak azt kell beállítani, hogy milyen típusú szenzorod van e négy közül. Tehát ha két bringázás között lecserélem a pulzusmérőmet, akkor bármelyik bringásprofilban megtalálja az új övet"

Ezt korrigálom. A 910XT is elmenti az ID-ket, sőt elméletileg nem lenne szabad, hogy megtalálja az új szenzorokat. Tehát két dolog történhetett.

a) elfelejtettem és valamikor másfél hónapja mégis párosítottam a trekking bringa szenzoraival is

b) vagy még nem volt párosítva semmi abban a bringás profilban és ilyenkor magától megkeresi az első elérhető szenzort.

Nemtom. Most össze vagyok zavarodva, :-)
[előzmény: (66864) 2013.03.07 11:14:55]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.03.07 11:14:55 (66864)
Egy review jellegű visszajelzés a 910XT-ről kb másfél havi aktív használat után.

Beltéri úszás:

mellúszásban a csapásszámot jól számolja, a hosszokat is tűrhetően, sőt segített a kütyü abban is, hogy jobban odafigyeljek a kézmozdulataimra. Azért néha így is becsúszik egy-egy téves hossz beiktatás, amit a Sporttracks-ben kell javítanom. Legutóbb meg olyan érdekesség volt, hogy egy 10 hosszos intervallumnál csak 8 hossznyit jelzett ki úszás közben, sőt a Lap után Last Lap Length-ként is 8-at mutatott, a letöltött adatokban viszont korrekten 10 hossz volt. Na ja!

Gyorsúszást keveset műveltem vele, de kb ugyanolyan pontossággal működött. Úgy tűnik, hogy az úszásnemeket tökéletesen felismeri, de rögzítem, hogy egyéb úszásnemet meg sem próbáltam.

Amit rühellek, mert Garmin-ostobaságnak tartok: megengedi a kütyü a 20m-es medencéket is (megj.: minél rövidebb a medence, annál vsz-bb, hogy tévesen érzékel valamit a 910XT), de a distance alert minimuma 50m, ami totális inkonzisztencia. Én 33m-es medencében bohóckodom egy hónapja, de behamisítom 50m-esnek, hogy tudjam figyelni azt, hogy minden forduló után tényleg hozzáad-e egy hosszt (megj.: ami egyébként késleltetve történik, azaz már az első hossz is a rajt után kb 10-15mp múlva keletkezik, de szerintem ez így jó, mert el kell tudnia dönteni az órának, hogy valóban úszás van-e vagy csak karlóbálás a rajtkőnél.) Így megint csak a Sporttracks-ben kell visszaállítanom 33m-esre utólag.

Futás:

Gyönyörű track, ahogyan a 310XT-é is, és a 310XT-vel összemérhető pontosságú instant pace, bár ezt még együtt nem néztem futás közben, de kb ugyanolyan simítás lehet benne. A másodpercenkénti adatrögzítésem miatt nyilván kicsit felülbecsüli a távolságot mindkét kütyü, kivéve ha utólag szűrök, mondjuk a csixnél megszokott 3-4 m-re.

Kérdőjel: úgy tűnik, hogy kicsivel rövidebb távolságot számol, mint a 310XT, mondom ezt úgy hogy négyféleképpen is futottam már velük: mindkét óra bal kézen, mindkettő jobb kézen, 310XT balon, míg a 910XT jobban, illetve fordítva. Sőt azt is cifráztam, hogy melyik van közelebb a csuklóhoz. A különbségek 2%-on belül maradnak, de a 910XT több esetben rövidebb, mint a 310XT, amiből nem következik, hogy melyik a pontosabb, de a trackekből úgy tűnik, hogy a derékszögű sarkokat a 910XT jobban szereti levágni, míg a 310XT. Még egyszer, nem nagy különbségekről beszélek.

Kerékpár:

Lásd futás, érdekességet talán csak a cadence szenzornál tapasztaltam. Szemben a bringás célkütyükkel a 910XT nem úgy működik, hogy elment egy-egy speed, cadence, HR és powermeter szenzort bringásprofilonként, hanem csak azt kell beállítani, hogy milyen típusú szenzorod van e négy közül. Tehát ha két bringázás között lecserélem a pulzusmérőmet, akkor bármelyik bringásprofilban megtalálja az új övet. Ennek ellenére amikor átváltottam az országútimról a trekking bringámra, akkor bár automatice kapta a jelet az új cadence szenzortól is, de túl gyakran eldobta. Gyanús volt. Aztán éppen ezért újra rákerestettem a cadence szenzorra, azaz manuálisan a menüben kiválasztva, s onnantól már nem volt érdemi adatkiesés a hátralévő bringázás során.

Magasságmérés:

Nálam ez ugye külön "kaszt", olyan mint egy külön sportág. :-) A magassági lépcsőkről már írtam, ez ellen küzdök a Garminnál, ezt nem ragoznám, csak megállapítom, hogy a Jekaeff által honunkban bevezetett, míg általam tihanyi visszhangként popularizált :-) Gauss simítás sokkal nehezebben fogja meg a valódi emelkedési szögeket. A szokásos barometrikus 100m-es sugár általában felülbecslést ad. Sőt néha későn eszmél rá a 910XT, hogy már növelni kellett volna a magasságot 2 m-rel, s olyankor túl gyorsan ugrik akár 4 métert is, ezért a Gauss tehetetlen még 200 m mellett is felülbecsül.

Az 510/810 illetve a Fenix mint legújabb barometrikus Garminok már visszatértek a régi modellhez. Nyers (vagy kb nyers) adat a logba, a számolt total ascent/descent simított. A kütyükön kijelzett magasságról nincs infóm, mert ilyen kütyüjeim nincsenek, csak más publikus logjait szoktam nézegetni, de abból kiindulva, hogy úgy tűnik, hogy a 910XT sem mindig azt jelzi ki, mint amit logol, simán lehet, hogy van egy nyers adat, egy picit simított/filterezett adat, meg egy egyértelműen filterezett. Első a logba kerülő magassági adat, a második a kijelzőre, a harmadik meg a szintemelkedés mérés alapja.

Viszont mennyire is pontos akkor a total ascent/descent a 910XT-nél?!

A futásaimnál, amikor 2,45 km-es köröket kb 40 méteres szinttel teszek meg, akkor olyan 38-44m-en belül mér kevés kivételtől eltekintve. Nekem ez már majdnem pontos, de mivel barometrikus óráról van szó, szélcsendben és környezeti hőmérsékletre előhűtött/előmelegített állapotban azért elvárnám a +/- 1 méteres pontosságot az első 15 percben. Utána nyilván szépen lassan elcsúszhat a dolog a környezeti légnyomás változás miatt. 4-6 körnél ez látszik is. A még nagyobb pontosságot a kütyün kijelzett total ascent esetében felesleges elvárni, bár szerintem javítható lenne, ld az alábbiakat.

Kerékpáron kültéren még csak kétszer használtam a 910XT-t, s még egyelőre vele jön a 60csx is. Utóbbi mindkét esetben überelte az előbbit azt illetően, hogy a körtúra jellegú bringázásnál mennyire volt közel a záró magasság az indulómagassághoz. Tehát bár kicsi a minta, a csix még mindig rulez.

FONTOS FIGYELMEZTETÉS: túl sok emberről olvasok a Garmin fórumon, akik különböző okok (pár hónap után gallyra ment barométerek, túl gyakori párásodás) miatt kínlódnak a 910XT-jükkel, van aki már az 5. órájánál tart, mert négyszer is vissza kellett küldenie garanciális cserére, éppen ezért az én tapasztalataim alapján senki se gondolja azt, hogy minden példányra pontosan a fentiek jellemzőek.
[előzmény: (66361) 2013.01.22 21:26:48]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.02.12 22:51:59 (66645)
Függő vagyok. :-)

Mivel rátaláltam arra, hogy a Sporttracks egyik plugin-je kiveszi a magassági lépcsőket a 910XT-ből (lineáris interpolációval dolgozik), ezért mégis beépítettem azt a módszert, hogy a nem létező pontokat magasságostól a kezdő és végpontra tükrözöm.

A csix adatait meg kézzel kisimítom, ha neadjisten rászorulnék arra a track-re, vagy azt meg az srtm_hun-nal kezelem le, hiszen gpx.
[előzmény: (66644) 2013.02.11 09:40:35]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.02.11 09:40:35 (66644)
Kipróbáltam valami hasonlót: a Gauss súlyt még beszoroztam egy másik tényezővel, ami ugyanúgy a kérdéses ponthoz mért közelségen alapult, tehát ha nem volt meg a 100m előre és hátra, akkor (roppant) durva közelítéssel "négyzetes" volt a súlyfüggvény.

Amit írsz, azzal is az a gond, hogy nemcsak az első pontot veszi kicsi sugárral (0m) hanem a következő néhányat is túl kis sugárral veszi (2-10m), így azoknak a magassága csak minimálisan fog megváltozni, magyarán a töredezettség megmarad. Illetve repkedni fognak a lejtőn a valós mínusz 5-6% helyett a >10%-os adatok az első pár méteren.

Arra jöttem rá, hogy nem is feltételnül az algoritmussal (azok finomításaival) van/volt a gond, hanem azzal amit mondtam, azaz hogy mind a csix, mind a 910xt általában egy kb. 2 m-es eséssel indít az első pár méteren, amikor otthonról kezdek. Ennek a "nagy" esésnek a hatása csak nagy sugárnál tűnik el, akkor viszont csak úgy tud, ha a kezdőpont magasságából is lecsippentődik pár méter. Fordítva végiggondolva: ha rögzíteni akarom, hogy a kezdőpont a simítás után is pont ugyanakkora legyen, akkor el kell fogadnom annak a következményét, hogy induláskor elég tökéletlenek a trackek magassági szempontból. Ez különösen a 910XT-re igaz, ami ugye eleve 2m-es magassági lépcsőkben gondolkozik, de a csix-re is.

Még az az út lehetne, hogy az első pont magasságát rögzíteni, aztán az első 50 (100?) méteren linearizálni, de ez is "veszélyes", mert ha pont az egyenes végén van egy nagyobb tüske, akkor ott lehet egy csúnya pont.

Általában nehezen engedem el a problémákat, de most én is úgy érzem, hogy hülyeség volna ezen tovább molyolni.
[előzmény: (66642) jekaeff, 2013.02.11 00:17:11]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.02.10 22:32:58 (66641)
4. Tegnap még picit gyúrtam a progit a track eleji és végi pontokat illetően (erről már egyszer-kétszer értekeztünk), ahol nincsenek meg a szimmetrikus adatok. Sikerült bizonyos track-eknél javulást elérni, hogy a kezdő és a végpont valós legyen (NB: lejtős az utcánk), mivel viszont úgy tűnik, hogy a simítás után is tendencia az első egy-két másodpercben a nagy meredekség (-10% - -15%) a nálunk lévő 5-7%-os lejtőnél is, ezért a végén elvetettem a fejlesztési irányt. Egyszerűn bármilyen módon is töltöm fel a nemlétező szakaszt pl. vízszintes részként vagy pontszerűen tükrözve a kezdőpontra, az első trackpontnál egy nagy mínusz van még 100m-es simításnál is, ami sokszor rekordot jelent az egész track-re vonatkozóan.
Arra tippelek, hogy a hirtelen indulás a lejtőn (különösen bringával) a szokásos légnyomás "pofont" jelenti.

Szóval igazad volt, amikor anno érveltél ellene.
[előzmény: (66638) jekaeff, 2013.02.10 13:05:55]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.02.09 23:12:16 (66636)
Mármint mindig fokozatosan csúszik el a szimmetrikustól. Az ábrán ez nem egyből látszik, mert az ugye távolság alapú, azaz majdnem az egész lefelé úton uannyi az elcsúszás.
[előzmény: (66635) 2013.02.09 23:08:43]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.02.09 23:08:43 (66635)
Erre a színvonalas válaszra vártam. :-) Sőt pont erre. :-))

Két megjegyzésem van:

1. Valójában azért kezdtem el használni, mert a körös futásaimnál észrevettem, hogy már 30 perc (2 kör) alatt is elmászik a magasság. Mondjuk ezt inkább lehet temperature drift-nek nevezni, ami télen az óra lehűléséből is fakadhat, illetve ha kiteszem az erkélyre előtte 30 perccel, akkor vice versa, a testhő csapja be egy idő után.

2. Annak ellenére hogy a frontokat illetően igazad van, a tipikus Pomáz-Dkő-Pomáz bringázásoknál szimmetrikusnak kellene lennie a görbének, mégis ez alatt a kb. 2 óra alatt sokszor elcsúszik és jól látható, hogy mindig szimmetrikusan. Vsz a csix az ilyen kicsi, kb 10 méteres driftet békénhagyja, az igazi driftet meg az auto cal-lal kezeli.
[előzmény: (66634) jekaeff, 2013.02.09 17:01:49]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.02.09 15:47:36 (66632)
Az elmúlt egy évben szép lassan túlpörögtem az eredeti, SRTM_HUN-ból átvett Gauss simító koncepción.

Most írt tart a mű (a Sporttracks-ből exportált .fitlog fájlokon hajtódik végre a műveletsor és utána re-importálás történik a Sporttracks-be):

w4y7x7xwx57w3x3439.jpg

1. A magassági adat cseréről már szerintem írtam, ez akkor hasznos, ha van egy pontos, ám csak GPS magasságot tudú készülékünk, mint pl. a 310XT, viszont van egy másik kütyünk, ami barometrikus, és vagy nincs benne GPS vevő vagy nem pontos track-et húz.

2. A párhuzamos eltolás olyankor jó, amikor nem pontos az indulás előtti magasság kalibrálás, viszont a rögzítés közben le van tiltva a kalibráció és kizárólag a barométer határozza meg a magasságot. Ilyen kütyüm (volt) a Magellan Switch Up.

3. Bármelyik kütyünél hasznos lehet a barometric drift (részleges) kompenzálása. Nyilván az "out-and-back" track-eknél lehet szépen meghatározni, hogy mennyi volt a drift (vagy pontosabban az a drift, amit a kütyü maga nem kompenzált)

[előzmény: (66617) jekaeff, 2013.02.07 21:24:33]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.02.07 20:48:56 (66616)
Milyen térképek vannak telepítve?

Szvsz vmelyik le lett törölve a gépről fájl szinten, miközben a registry-ben ott van még.
[előzmény: (66614) Kiss_Karoly, 2013.02.07 19:40:38]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.02.01 14:38:33 (66517)
A Garmin 310XT még eladó (a Magellan Switch Up már nem): http://apro.bikemag.hu/browse/ora-pulzus-gps/pulzusmero/elado-magellan-switch-up-es-garmin-forerunner-310xt-triatlonorak-l138482.html

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.01.30 15:03:56 (66494)
Tudod, először úgy akartam fogalmazni, hogy "amit egyszer megérintek". Aztán rájöttem, hogy a boltban is megérintek dolgokat, meg a rokonok, haverok kütyüit is. Tehát úgy nem lett volna precíz.

Tehát a válasz, igen van olyan, amit nem tesztelek alaposan. Amit nem kerül a kezem közé elég ideig. :-)
[előzmény: (66493) olahtamas, 2013.01.30 12:58:30]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.01.30 12:15:44 (66492)
Bocs, csak most esett le, hogy rossz fórumba írtam a tuhu-n az előzményt.

Az apropó az, hogy tegnap elbúcsúztam a Magellan-tól. A fene egye meg, minden kütyü a szívemhez nő, amit egyszer alaposan kitesztelek! :-)
[előzmény: (66356) 2013.01.21 11:43:06]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.01.28 20:29:53 (66484)
Hát ha elég a maygar vonalhálózat, akkor pl. a tuhu. :-)

Én már régen nem szerkesztek, de szvsz elég könnyű lenne simán kiemelni őket és külön lefordíttatni a cgpsmapper-rel. Pár vízjel az ára.
[előzmény: (66483) yoggi, 2013.01.28 18:43:55]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.01.26 13:05:42 (66464)
Régi kedvencembe botlottál.

http://wikiszotar.hu/wiki/magyar_ertelmezo_szotar/Lehet

24-es jelentéstől lefelé ;-)
[előzmény: (66455) piret, 2013.01.26 12:31:32]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.01.26 12:19:54 (66454)
Adok egy kis ízelítőt, hogy én hogyan "trackelek" egy új vassal :-)

Ld. https://forums.garmin.com/showthread.php?33875-Who-is-the-best-to-find-new-bugs-of-2-70-firmware-%29&p=162516#post162516

Szeretnek is a gyártók, meg a PR-osaik. :-))
[előzmény: (66360) magpet, 2013.01.22 00:51:19]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.01.26 12:17:38 (66453)
"Amúgy rendelkezem feloldott, hivatalos verzióval"

"ki van fizetve"

Szerintem nem erre gondolhatott piret, hanem arra, hogy akár jogtiszta, akár nem, változtatást nem lehet benne jogszerűen végrehajtani.
[előzmény: (66448) zsoooc, 2013.01.26 11:58:13]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.01.25 00:13:01 (66431)
Arra gondoltam, hogy mind a Fömi-nél, mind a katonák Kht-jánál jártam úgy 3-4 éve és kiábrándított, hogy milyen alapanyagaik vannak.
[előzmény: (66430) piret, 2013.01.24 22:50:58]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.01.24 22:43:18 (66429)
Nekem pl. nincsenek magas elvárásaim a TG-vel szemben egy ideje. Pomázi vagyok, a TG 2.12c-n még a 70-es években kialakított utcák sincsenek rajta rendesen. A TG gondolom kb. annyira pontatlan, mint amennyire a FÖMI-nél lévő szelvények, NATO által elvárt és részben elvégzett ortofotózás ide vagy oda.
[előzmény: (66424) piret, 2013.01.24 19:33:11]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.01.24 13:40:19 (66417)
Akkor linkek az egy generációval korábbi játszósgépek képeire:

HT1080Z: http://ht.homeserver.hu/

ABC80: http://hu.wikipedia.org/wiki/ABC_80

A Galaxy Invasion-nel 1 hete is játszottam :-)
[előzmény: (66381) 2013.01.23 18:50:05]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.01.23 22:43:19 (66412)
ja, már rég leszoktam a cache törlésről, régen csak az ie igényelte
[előzmény: (66411) piret, 2013.01.23 22:29:19]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.01.23 22:12:55 (66410)
Jogos, telepítettem is gyorsan a Chrome-ot.
[előzmény: (66383) scele, 2013.01.23 18:52:45]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.01.23 22:05:53 (66409)
Hát ebben a pillanatban megint nem jó. Hány percre "nyit ki" a bolt naponta? :-)
[előzmény: (66364) piret, 2013.01.23 09:21:44]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.01.23 18:50:05 (66381)
Én csak HT1080Z-t és ABC80-t tudok mondani, mint a ZX81 előtti időszak sztárjait. Nem voltam 12, amikor találkoztam velük.
[előzmény: (66376) Zahy, 2013.01.23 17:57:58]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.01.22 21:26:48 (66361)
Most már igen, de az első sorozat(ok)ban jónéhány hibás barométer volt. Ha megnézed a hivatalos Garmin fórumot, hemzsegnek a panaszok.

Szerintem kicsit lassabb a procija (vagy bonyolultabbak az algoritmusok), mint a 310XT-é, pl. utóbbi hamarabb felülír egy mezőt, ha a data fields setting-ben adatmezőt váltok. A 910XT ezzel szemben lomha. A lényeg viszont az, hogy mindkettőnek tényleg gyönyörű a track-je.
[előzmény: (66360) magpet, 2013.01.22 00:51:19]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.01.21 14:40:18 (66359)
910XT. A legdrágább. A nagyon drága. Megvehettem volna 2 hónapja is a Switch up és a 310XT kombináció helyett, csak már nem volt türelmem kivárni, hogy a 910XT-nél a fw vagy hw hiba-e a sok barometrikus magasság gond. Rá pár napra :-) kijött egy új fw, s helyre rakott sok mindent magasság ügyben.

A Magellan is baromi jó a magasságmérésből, de a 310XT-nek meg gyönyörű a track-je (ahogy a 910XT-é) is, két órát meg mégsem akartam egyszerre viselni és adatokat mördzsölni.

Az hogy maximalista vagyok, most azzal jár, hogy nemcvsak vennem kell, de árulnom is.
[előzmény: (66358) jekaeff, 2013.01.21 12:46:56]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2013.01.21 11:43:06 (66356)
Eladó egy-egy Magellan Switch Up ill. Garmin FR310XT triatlonos óra, mindkettő kb 2 hónapos, bővebben: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=123463353&t=9022608

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2012.12.19 22:39:44 (66025)
Nalunk az ablakokban sem a Garminok, sem a Magellan nem eled fel. Egy hidegben futasnal meg nem szeretek alldogalni.

Ja meg mindig Davidnak szurkolok, ezert a Magellan most +100-rol indult nalam
[előzmény: (66019) heyjoe, 2012.12.18 20:51:42]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2012.12.18 20:26:44 (66018)
Egy nyalánkság, amit a Magellan Switch (Up) tud:
"After the files have been uploaded you can choose to delete files off the device (I generally wait to delete), as well as download satellite data. The satellite data option is pretty cool and unique to the Switch, which allows you to grab hot fix data to quicken your satellite lookup times while standing around outside waiting to run."

7 napra előre lehet letölteni. Még nem próbáltam ki, de tetszik, hogy a Magellan nem a Garmin másolásával van elfoglalva.

Amúgy a Magellan fitness kategóriájának termékmenedzsere a Garmin-nál volt korábban. Azért jött el többedmagával, mert a Garmin úgy döntött, hogy bezárja a San Francisco-i egységét, ahol pl. a Garmin Connect csapat volt, s megkér mindenkit, hogy mennyenek mán Kenzeszbe! Hát az utóbbi csapat nem ment, hanem elkezdték magukat árulni :-)

http://www.dcrainmaker.com/images/2010/03/garmin-connect-development-team-tossed-overboard-thumb.png
[előzmény: (65869) jekaeff, 2012.12.10 22:52:14]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2012.12.10 23:08:17 (65870)
Azért a Magellan is játszik vagy 4-5 métert a le-felhúzott ablaknál autóban olyan 50 km/h mellett. Lehet hogy ez valamilyen hőmérséklet korrekció miatt van.
[előzmény: (65869) jekaeff, 2012.12.10 22:52:14]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2012.12.10 19:33:26 (65862)
Erre nem is gondoltam. Bevallom, nem sokallom a 250 Ft-ot. :-)

Más. Megvettem ugye a 310XT-t, számlával, garanciával 70e-ért, az sem volt rossz vétel. Most meg a Switch Up-ot (a barométerje miatt) újonnan sikerült potom CAD99-ért leütnöm, azaz UPS-szel és vámmal+Áfa-val is 40e Ft alatt maradtam. Ezek után már szinte szégyellem, hogy ilyen olcsó lesz a konverter.

Az első teszten nagyon jól viselkedett a Magellan futóórája a magasság szempontjából. Annak ellenére, hogy nincs manuális kalibrálás, rátalál a korrekt magasságra elég gyorsan, vsz nagyobb súlyt kap a GPS-es magasság (=kevesebb adatból átlagol), mint pl a 60csx-nél.
[előzmény: (65861) jekaeff, 2012.12.10 18:18:04]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2012.12.10 17:45:50 (65854)
Tudja esetleg valaki, hogy Magyarországon van valamilyen (fél)hivatalos Magellan képviselet?

Egy apró dolgot szeretnék venni a Switch Up töltőjéhez (az európai aljzatokhoz a konvertert), nem szívesen kínlódné kegy külföldi rendeléssel.

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2012.12.02 08:58:47 (65742)
Az nem a klasszikus tracking number alapjan torteno nyomonkovetes szvsz, hanem egy vamazonosito alapjan. Azzal mindig azt fogod latni, h eljott az USA-bol. Nekem egy ismeros pl rossz cimzessel kuldott egy csomagot az USA-bol USPS-szel, ami visszament hozza Magyarorszagrol, de meg a masodik USA-n beluli utja sem latszodott.

Ez a customs no alapjan torteno nezegetes a tapasztalataim alapjan semmit sem er. Igazabol meg azt sem tuntetik fel, hogy eljott az USA-bol, csak annyit hogy eljutott a hatarig, magyaran mondjuk egy amerikai repuloterre.

Nekem ugy remlik, hogy az AFA es a vam limite kulonbozik, az egyik 22 euro, a masik 44 (vagy 45), de ezt a valosagban nem matematikai pontossaggal kezelik, s raadasul rengeteg csomag atmegy boven nagyobb ertekkel. Az elso szamu faktor, hogy minel dragabb postai szolgaltatassal jon, annal valoszinubb, hogy levamoljak. Raadasul pl a UPS onmagaban erdekelt lehet a vamolasban, hiszen igy is hirdeti magat, marmint hogy neked nem kell a vamolassal torodnod. Biztos kap vamugynoki dijat vagy mi a szoszt.
[előzmény: (65741) zsoooc, 2012.12.02 08:24:41]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2012.12.01 22:50:51 (65740)
Meg vámot sem, feltételezem. Vsz azért mert talpas postával jött, s nem nyomon követettel, ugye?

Nem fogják behajtani, a te becsületeden múlik ilyenkor, nyoma sincs a rendszerben a csomagodnak.
[előzmény: (65732) zsoooc, 2012.12.01 12:06:39]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2012.11.24 11:22:38 (65637)
A MagellanGPS support-ja sem jobb.

Arra sem tudnak válaszolni, hogy hány perc várakozás ajánlott bekapcsolás után, hogy a GPS és a barométer együttesen elvégezzen valamilyen magasság kalibrálást, hogy ne fals magasság mellett induljon a logolás.

Három levélváltás volt Jacinto nevű kollégával, a csúcs az volt, hogy én kérdeztem, "...logics behind elevation calibration", ő válaszol, "We are sorry, but we are not able to disclose the logistics".
[előzmény: (65634) diego, 2012.11.24 08:47:28]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2012.11.13 13:36:23 (65502)
Azert nem mindegy, hogy egy síkvidéki futásnál 0-10m ingadozást mutat egy kütyü vagy többet.

Az a gond, hogy a 910XT a triatlonisták részére van marketingelve. Pedig ők sem tipikusan hegyre úsznak :-)
[előzmény: (65501) rekasi, 2012.11.13 10:38:19]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2012.11.12 23:02:22 (65499)
Egy nemmel is segitenel, Magpet. Megolned a remenyt! :-)

Kosz
[előzmény: (65436) 2012.11.07 20:41:52]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2012.11.12 23:00:37 (65498)
Na vegig bogarasztam egy rakat Polar es Suunto forumot is, meg a manual-eket es ugy tunik, hogy senki sem hasznalja a Garmin-fele automatikus magassagi kalibralast. Van ilyen fogalma a vetelytarsaknak is, csak eppen nem a GPS alapu magassag korrekciora utalnak ezzel.

Szoval a Garmin 910XT eselyes, kar hogy nem talaltam meg belfoldi user-t, akinek lenne, s aki hasonloan preciz magassagi adat "hivo"!
[előzmény: (65473) jekaeff, 2012.11.09 22:56:40]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2012.11.09 22:49:27 (65472)
Ezt nem ertem. Van magassagi adat, csak nem tudod kiszedni gpx formatumban, hanem mondjuk csak hrm-ben?
[előzmény: (65469) jekaeff, 2012.11.09 22:39:31]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2012.11.09 22:46:56 (65471)
En is utananeztem, csak a 800-as futoora tudja a barometrikust, semelyik masik. Pont.

Polarok kizarva. Hajlok arra, hogy megis Garmint veszek, vagy keccaze (ajro) 310xt-t, vagy bizva abban, h egyszer megtanulok normalisan uszni, s ezert 910xt-t. Utobbit 310-ert lehet mar venni, h stilszeru legyek.
[előzmény: (65468) jekaeff, 2012.11.09 22:33:57]

hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2012.11.09 22:21:17 (65467)
Hat en azert gondoltam, h nincs barometrikus, mivel az egyik ujnal, a top modell RCX5-nel nincs. Legalabbis ezt olvastam.

Akkor a sima, olcsobb futo oraknal is van?

Dragabb holmit Polar-bol nem veszek, mert az ANT+-os szenzoraimmal nem tud mit kezdeni.
[előzmény: (65463) jekaeff, 2012.11.09 21:14:14]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:


Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]