Összesen: 5028 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | következő


Blue Malihozzászólásai | válasz erre | 2023.11.28 13:47:40 (4928)
Szia, készen van, mehetnek a pipák!
[előzmény: (4926) zalajaro, 2023.11.27 23:32:36]

Nargothhozzászólásai | válasz erre | 2023.11.28 10:19:55 (4927)
Én a GCMAF-t szeretném a #3035-höz, elfogadták a jelszó nélkülit.
Köszi!

zalajarohozzászólásai | válasz erre | 2023.11.27 23:32:36 (4926)
Szia Gábor!
Kérlek fogadd el a 3073-as trekket.
Az elmúlt héten nem volt lehetőségem feltölteni a GC kupa oldalra. Előre is köszönöm!

Blue Malihozzászólásai | válasz erre | 2023.11.27 15:01:02 (4925)
Kedves Tudo!

Készen vagyok vele!
Szerencsétlen helyzet, de kész, mehet a pipa!

Üdv;
Gábor

[előzmény: (4923) tudo, 2023.11.27 05:35:39]

Blue Malihozzászólásai | válasz erre | 2023.11.27 15:00:15 (4924)
Szia, készen van, beállítottam, mehet a pipa!
[előzmény: (4922) Chubby, 2023.11.24 21:33:54]

tudohozzászólásai | válasz erre | 2023.11.27 05:35:39 (4923)
Kedves Gábor!

Az "Itt van Japán (GCNAWI)" láda 2023.11.25-n jelent meg. Megkerestem, belogoltam 2023.11.26-n délután, de 2023.11.26 reggel a láda neve megváltozott, 2023-11-26 08:05:28-kor: GCNIVA lett. Mivel tudomásom szerint a GCKUPA adatbázis éjjel frissül, gondoltam 2023.11.27-n újra feltöltöm a track-et. A kiértékelő táblában továbbra is a régi név, GCNAWI szerepel, amin ezek szerint nincs találatom: "GCNAWI / 0.4 m. : 20 méteren belül, nincs megtalálás, ELUTASÍTVA".

A track azonosítója: #3063, neve tudo_20231126.gdb, Feltöltés dátuma 2023-11-27 05:16:44.

Üdvözlettel: Tüdő

Chubbyhozzászólásai | válasz erre | 2023.11.24 21:33:54 (4922)
Szia Blue Mali!

#3041-hez kérlek, hagyd jóvá a GCtksz-t (zárvatartás miatt ennél jobban nem lehetett megközelíteni a koordinátát).

ha2hozzászólásai | válasz erre | 2023.11.16 11:52:26 (4921)
Nyerő csapaton(játékoson) ne változtassunk!
[előzmény: (4920) Blue Mali, 2023.11.16 10:22:43]

Blue Malihozzászólásai | válasz erre | 2023.11.16 10:22:43 (4920)
Mondjuk úgy, hogy érdeklődés hiányában a GCKUPA Admin 2024 szerepét, és ezzel a tennivalóit én fogom tovább vinni.
Mindenkinek sikeres, és szép túrákat, köröket kívánok!

Az idei évadból még 2 hét! ;)

Hajrá!
[előzmény: (4908) Blue Mali, 2023.10.28 00:40:48]

Blue Malihozzászólásai | válasz erre | 2023.11.03 16:37:26 (4919)
Igen, így már én sem kellek! :)
[előzmény: (4918) Nargoth, 2023.11.03 06:45:54]

Nargothhozzászólásai | válasz erre | 2023.11.03 06:45:54 (4918)
De az sem rossz, ha ilyenkor a kupa felületén törlöd a trekket és újra feltöltöd. (Nyomvonalaim, track-et lenyitod és track törlése.
Utána újra fel tudod tölteni ugyanazzal a névvel gond nékül a bejelentés után és már számolja.
(Persze figyelni kell, ki ne csúsz az 1 hetes feltöltési időből.)
[előzmény: (4915) Blue Mali, 2023.11.02 09:04:04]

Blue Malihozzászólásai | válasz erre | 2023.11.02 19:49:09 (4917)
Szívesen!
Most már tudod. ;)
[előzmény: (4916) NagyKG, 2023.11.02 17:46:23]

NagyKGhozzászólásai | válasz erre | 2023.11.02 17:46:23 (4916)
Szia!

Jól sejted, valóban előbb töltöttem fel a tracket, és amikor láttam, hogy nincs meg a pont, akkor jöttem rá, hogy elfelejtettem logolni a találatot. A baj csak az, hogy fogalmam sem volt, hogy ilyenkor mit kéne csinálni. Ezért írtam Neked. :)

Köszönöm a javítást!
[előzmény: (4915) Blue Mali, 2023.11.02 09:04:04]

Blue Malihozzászólásai | válasz erre | 2023.11.02 09:04:04 (4915)
Szia Gábor!

Sejtésem van, mégpedig: "2023-10-31 23:46:29" Ekkor töltötted fel a tracket, viszont a logolás időpontja: NagyKG 2023.10.31 23:59 - Megtaláltam
KRW
Megvan, köszi

Szerintem az lehet, hogy előbb töltötted fel a tracket, mint logoltad a találatot.
De lehet rosszul gondolom.

Beállítottam Neked! Mehetnek a pipák!
[előzmény: (4914) NagyKG, 2023.11.01 20:46:09]

NagyKGhozzászólásai | válasz erre | 2023.11.01 20:46:09 (4914)
Szia Gábor!

Ránéznél a 2839-es track-emre. A GCkvma ládánál van megtalálás, 20 méteren is belül van, még sem látom az érintett pontok között kipipálva.

Köszi!

ha2hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.30 17:34:12 (4913)
A hétköznapi, beszélt nyelvünk valószínűleg hemzseg a pongyolaságoktól. Bizonyára nem villamosmérnöki diplomával fogalmaznak sokan. De köszönjük a tudományos magyarázatot. Majd a jövő eldönti lesz-e kellő foganatja.
Bár nem látok rá esélyt,hogy ki lehetne gyomlálni az olyan meghonosodott furcsaságokat, mint a piacon hallható: champion gombát kérek, vagy a téves vadgesztenye és szelídgesztenye elnevezéseket.
[előzmény: (4905) VP, 2023.10.25 00:02:53]

Nargothhozzászólásai | válasz erre | 2023.10.28 23:24:28 (4912)
Köszönöm neked is... :) (Hogy az egészből midnenkinek egy zárojeles, mosoly jeles mondat ragad meg...)

Birngáztam azért Budapesten is nem kevest. A találataim nagyon nagy százaléka is bringás.
Egyrész igen, az utvonallal sokat lehet nyerni, mint midenhol, de azért ha nem kell minden erődet az indulásokba és megállásokba beleölnöd, az azért nem rossz. Hogy másnapra is marad ez miatt erőd, az sem rossz. Stb.
Főleg, ha már megvannak a ládák és csak el kell mellettük menni 20 m-re...

Na de mindegy is.

[előzmény: (4909) icarusdes, 2023.10.28 14:39:29]

Fazékhozzászólásai | válasz erre | 2023.10.28 22:54:46 (4911)
Az Elnökségi ülésen is beszéltünk pár percet arról, hogy legyen-e külön e-bike kategória. A konszenzus az volt, hogy ne legyen. Általában se legyen újabb kategória.
Ha majd az látjuk, hogy kerékpárosoknál az első ~5 helyre csak e-bike-kal lehet bekerülni, akkor esetleg átgondoljuk ;).

ha2hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.28 15:05:29 (4910)
+1
[előzmény: (4909) icarusdes, 2023.10.28 14:39:29]

icarusdeshozzászólásai | válasz erre | 2023.10.28 14:39:29 (4909)
"/De ha Budapestre felszabadulnék egy elektromossal, brutálist lehetne menni, az biztos. ;) /"

Őszintén szólva Pesten szerintem okos útvonaltervezés és környezetismeret, hogy merre lehet érdemes rövidíteni és merre nem, hol vannak főútvonalak és hol dzsindzsásban vezetett elkerülendő bringautak jóval többet számít mint, hogy a bringa elektromos-e vagy sem.

Én egyetértek azzal, hogy nincs értelme felszabdalni a mezőnyt. Ennyi erővel lehetne mezőnyt csinálni az alapján is hogy valaki gravel bringát hajt vagy országútit, esetleg montit. Lehetne az alapján is hogy valakinek 5% a testzsirszázaléka vagy 20-30. Hogy nyugdíjas-e vagy sem vagy Pest megyében lakik vagy valami határ menti faluban.

Nekem az a tapasztalatom, hogy magabiztos harmadik helyet nem elektromos bringával tudnék hozni, hanem egy olyan évvel, amikor nem szenvedek éppen balesetet, szellemileg is jól vagyok és az motivál a rendszeres biciklizésre és logisztikázok annyit, hogy legalább mint szombat reggel valami hosszú biciklizést tervezzek Pestről sugárirányba elindulva. Érdemben ennél a maximumnál lényegesen több pontot akkor tudnék gyűjteni, ha vennék egy kocsit csak azért hogy hetente egyszer feltegyem rá a bringát és elmenjek valami sűrűn geoládázott környékre. Ennyi erővel a kocsi megléte is kellene hasítsa a mezőnyt.
[előzmény: (4900) Nargoth, 2023.10.24 17:50:27]

Blue Malihozzászólásai | válasz erre | 2023.10.28 00:40:48 (4908)
Sziasztok!

Szépen, lassan befejeződik a 2023-as kupaszezon.
Hajrá addig is!

Szívesen teszem a dolgom!
Továbbra is is szívesen segítek mindenkinek, aki kupázik, de;

a kérdésem az lenne, hogy van-e valaki, aki szívesen vállalná a GCKUPA feladatokat, azaz szeretne-e Admin lenni?

Nem vagyok bebetonozva, azaz, ha valakinek kedve van, és érez magában affinitást, akkor jelezze.
Legyen mondjuk november 15. a határidő!


Hajrá!

Blue Malihozzászólásai | válasz erre | 2023.10.25 10:54:39 (4907)
Készen van, mehetnek a pipák!
10 cm-en múlott :)
[előzmény: (4906) KP1965, 2023.10.25 10:36:43]

KP1965hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.25 10:36:43 (4906)
A #2763-as feltöltésnél kérnék egy kieső pont jóváhagyást. A GCMTB0-1 20 méteren kívül esik, pedig ott voltam és a kezemben tartottam a jelszóhordozót. Előre is köszönöm.

VPhozzászólásai | válasz erre | 2023.10.25 00:02:53 (4905)
[Micsoda f@szság egy biciklit, amiben nincs motor, analógnak nevezni?
Analóg és digitális az egész más (de villamosmérnöki részletekbe nem akarok menni), mint a motor nélküli és motoros.]

Nargothhozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 21:44:19 (4904)
Nem akarom tovább ragozmi, válaszoltam már erre. :D
Direkt raktam zárójelbe.
[előzmény: (4901) Kokó, 2023.10.24 17:53:49]

Ancshozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 21:29:22 (4903)
Szerintem nagyon kevesen kupáznak az aktív tagok közül. Vagy nem érdekli őket, vagy nem tudnak róla. A másodiknak kategóriában szerintem többen vannak. Reklámot neki!
Női gyalogos kategóriában szinte nincs verseny. Májusi az utolsó trackem, lehet, hogy az is marad az utolsó idénre. Még most is negyedik vagyok...
További kategóriáknak a versenyzők számának megugrása esetén látom értelmét, meg hát valóban: ki fogja ellenőrizni, hogy bringával, e-bike-al, rollerral vagy segway-el sikerült-e érinteni a pontot?

gustyhozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 19:03:27 (4902)
Szerintem Budapesten nem jönne ki annyira az előny. Sűrűn vannak a pontok, forgalom, stb., nem igazán adna hozzá sokat a rásegítés. Max a budai oldalon, de a nagy sűrűség pont a belvárosban van.
[előzmény: (4900) Nargoth, 2023.10.24 17:50:27]

Kokóhozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 17:53:49 (4901)
"/ De ha Budapestre felszabadulnék egy elektromossal, brutálist lehetne menni, az biztos. ;) /"
Ez a mennyiség befolyásolná a dobogót?
A győzelem receptje szerintem: sok napon kell sok ládapontot érinteni, és sokat kell tekerni / sétálni városi környezetben. A hegyi kirándulások ritkán kedveznek a pontgyűjtéshez.
[előzmény: (4900) Nargoth, 2023.10.24 17:50:27]

Nargothhozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 17:50:27 (4900)
Jó kérdés.
Én 5-10 % közé tenném a pluszt nálam talán.
Itt olyanok véleményét kellene meghallgatni, akik ténylegesen mennek az első helyért, én a 2.-3. helynél jobbat nem tudok elérni, és ez nem a bicón múlik.
De lehet, ha végig pörgetjük biztos vannak olyan évek (tavalyi pl. biztosan), ahol ténylegesen beleszólhatott volna az első/második hely eldöntésében!

Ennek is szerintem inkább az lenne az értelme, hogy talán olyanok is kupáznának, akik egyébként nem. De reálisan nézve, aki akar, az megy, akár elektromos a bicója akár nem. (Nem ez fogja meghozni vagy elvenni a tömegek kedvét szerintem a kupázáshoz.)

És szerintem sincs értelme ezt a kis számú mezőnyt felszabdalni. De azért hozzá teszem, volt olyan GCTOUR, ahol már több volt az ebike. :)

/De ha Budapestre felszabadulnék egy elektromossal, brutálist lehetne menni, az biztos. ;) /
[előzmény: (4899) Kokó, 2023.10.24 16:57:46]

Kokóhozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 16:57:46 (4899)
A kérdés az, hogy ez az 5km/h plusz hány találatot jelenthet egy szezonban. Ha eléri a ~150-et, akkor talán érdemes elgondolkodni rajta. Ha nem, akkor nincs értelme a külön kategóriának.
Aki dobogóra akar kerülni, annak főleg városokban kell tekernie, mert ott lehet sok pontot gyűjteni. Magyarországon a legtöbb település viszonylag kevés szintet tartalmaz, így mindegy hogy e-bike vagy sem. Szerintem.
[előzmény: (4896) Nargoth, 2023.10.24 16:05:08]

ha2hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 16:47:25 (4898)
A geocaching szerintem nem verseny.
[előzmény: (4893) Juju, 2023.10.24 13:41:00]

Pongihozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 16:23:40 (4897)
Igen, ezt értem is. De ez a különbség eltörpül az mellett, hogy (például te) csak évi 74 napot tudsz kupázni, míg az előtted lévő tudo 375-at. Szóval a sok szövegemben talán a lényeg kicsit elsikkadt. Arra gondoltam, hogy az e-bike csak egy kevéssé lényeges eleme (lenne) a sikeres kupázásnak, nem biztos, hogy megéri azon agyalni, arra időt fordítani (netán pénzt), hogy ellenőrizhetővé tegyük a használatát. Mert egy autós teljesítést könnyű a track (akár automatikus) vizsgálata alapján ellenőrizni. De egy e-bike-ot lehet "okosan" úgy használni, hogy +5 pontot hozz vele és a track alapján senki nem mondja meg, hogy vajon csak jó erőben vagy, vagy elektromos rásegítést használtál. Viszont ha azt mondjuk, a normál bringás kupában tilos az elektromos rásegítés, akkor a becsületes versenyzők joggal várják el az ebike-os trackek (versenyzők) kizárását. Tehát summa summárum a véleményem az, hogy jelenleg kár különbséget tenni, vagy tiltani az ebike-ot. (Már ha számít egy olyan versenyző véleménye, aki a kerékpáros kupában még sosem indult és nem is tervezi) :-)
[előzmény: (4896) Nargoth, 2023.10.24 16:05:08]

Nargothhozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 16:05:08 (4896)
(E-bikekkal én +5 km/h sebeséget simán hozok, az egy nap alatt elég sok pontot jelenthet. :) ))
[előzmény: (4894) Pongi, 2023.10.24 14:42:09]

Nargothhozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 16:02:53 (4895)
Pontosan, ezek olyan különbségel, mint amiket a szabadidőnél is felhozhatsz indoknak. :)
[előzmény: (4891) gusty, 2023.10.24 13:28:40]

Pongihozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 14:42:09 (4894)
Igazad van, de nagyon nehéz tetten érni azt, aki ebike-al megy és odafigyel egy kicsit, hogy például a 30%-os emelkedőn nem 25 km/h-val menjen fel. De még az is lehet, hogy valaki simán megcsinálja hagyományos bringával. Szóval akár tiltjuk, akár külön e-bike kategóriát nyitunk, nehéz lesz tetten érni azokat, akik szándékosan csalnak.

A kerékpárversenyes hasonlat azért sántít, mert a kerékpárversenyeken a gyorsaságra mennek rá a versenyzők. Az a cél, hogy minél hamarabb beérjenek a célba. Itt meg az a cél, hogy minél több geoláda pontot teljesítsen egy ember. Sok szerepe van a felsoroltakon (szabadidő, anyagi helyzet, lakóhely) kívül a logisztikának. Az elképzelhető, hogy ha csak ebike-al megyek, akkor minden napba, amit GC Versenyre szánok több pontot tudok érinteni, mintha csak sima bringával tekernék, viszont biztos, hogy nem tudnék több napot rászánni. Én mondjuk ha kupáznék, akkor maximum 10-15 nap/év-et tudnék szánni rá. Ezzel sehol nem lennék versenyben. Max. tényleg olyan mini versenybe, hogy bejutok-e a TOP10-be, vagy sem. Persze az bosszantana, ha valaki megelőz 2 ponttal és utóbb kiderül, hogy ő a 15 útjából 7-et ebike-al tette meg, míg én mind a 15-öt sima bringával. De ki fogja ezt ellenőrizni és hogyan? Az OKT-s hasonlat is sántít, mert ott se pont, sem sebesség nem számít. Én akkor is megkapom a jól megérdemelt oklevelemet és kitűzőmet, ha más autós-érintőpontos megoldással él. Persze, ha sokan élnek ezzel, az degradálja a teljesítményt, de most nem is ez a lényeg.

Most gyorsan ránéztem a tavalyi eredményekre és például a logisztika szerepe tisztán látszik. Tudo majdnem kétszer annyi tracket töltött fel, mint Attibati. Mégsem ő nyert, mert Attibati 10,18 pont/track eredményt ért el, míg tudo 5,26 pont/track. Ez talán kevésbé múlott volna azon, hogy e-bike-kal mennek, mint azon, hogy ki hogy tudta megtervezni a "verseny szezonját".
[előzmény: (4893) Juju, 2023.10.24 13:41:00]

Jujuhozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 13:41:00 (4893)
Én azt gondolom, hogy kerékpár versenyen a világon sehol, semmilyen rásegítést nem fogadnak el. Itt miért kéne? Sokkal tisztább lenne egy külön kategória, ráadásul színesíti is a dolgot. Abba most nem mennék bele, hogy ki mit vall be, persze, az OKT-t is van, aki kocsival csinálja - tegye, saját magát csapja be nem engem.
[előzmény: (4892) ha2, 2023.10.24 13:38:31]

ha2hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 13:38:31 (4892)
A geocaching sport és játék is egyben. Legalábbis én így vagyok vele. Mindkét esetben kellenek szabályok, amiket jó ha betartunk. A gc kupa nem érint, de elismerem a benne résztvevő játékosok elszántságát. Az analóg kontra e-bike vitában szerintem lehetetlen mindenki számára elfogadható új szabályozást alkotni. Sokan kipróbálták mindkét bringa típust, de mint elhangzott e-bike olyan sokféle van a fapadostól a csúcs kategóriákig, hogy ezt lehetetlen szigorú szabályok közé szorítani. Nem mindegy hogy ECO vagy HIGH fokozatban tekerünk. Az akkuk között is vannak gyengébb és erősebb kivitelek stb. Könnyen lehet,hogy az unokáinknak az e-bike olyan természetes lesz mint nekünk az, hogy nem gyertyafénynél olvasunk este a fotelünkben.
[előzmény: (4888) gusty, 2023.10.24 09:24:21]

gustyhozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 13:28:40 (4891)
Igen, erre is gondoltam, de ez kényes terület. :) Nem mindegy ki hol lakik. A nyugdíjas ingyen utazik. Van akinek cégautót tolnak a feneke alá. :) Vagy pl. még tanuló, így 2000 alatt van a havi országos bérlet. Szóval a költségvonzat eléggé egyéni.
[előzmény: (4890) Nargoth, 2023.10.24 11:52:42]

Nargothhozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 11:52:42 (4890)
(Egyetértek. De én a pénzt is hozzátenném.)
[előzmény: (4889) Vincenzo65, 2023.10.24 11:27:50]

Vincenzo65hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 11:27:50 (4889)
"Én szerintem a dobogós kategóriában nem a technika számít a legtöbbet, hanem az elszántság, s a szabadidő, a kupázásra fordítható napok száma." Ez szerintem tökéletes megfogalmazás!!!
[előzmény: (4888) gusty, 2023.10.24 09:24:21]

gustyhozzászólásai | válasz erre | 2023.10.24 09:24:21 (4888)
Hát egyszer ki kéne próbálni egy top kategóriás ebike-ot, mert amit próbáltam, az nem biztos, hogy előnyt jelentett. :)
Tavaly nyáron kíváncsiságból az őrségben béreltem egyet. Tény, hogy felfelé jól esett a rásegítés, de egyébként meg nehezebb volt hajtani, s szerintem legalább 2x olyan nehéz volt, mint a saját bringám. Nyilván ez egy olcsó, kölcsönzős darab volt. Én utólag úgy éreztem fárasztóbb volt a nap, mintha a sajátommal mentem volna, még akkor is, ha esetleg egy-két húzósabb szakaszon azt tolnom kellett volna.
Szóval nehéz kérdés ez az előny. Egy könnyű karbon is előnyt jelent az acélvázassal szemben. :) Én szerintem a dobogós kategóriában nem a technika számít a legtöbbet, hanem az elszántság, s a szabadidő, a kupázásra fordítható napok száma.

Vincenzo65hozzászólásai | válasz erre | 2023.10.23 22:36:20 (4887)
Nehéz kérdés. Most, hogy pár "apró" dologból kilábaltam, kicsit "tekertem" pár napot. GCRETI 4-hez mire feltoltam ahonnan már nem tudtam tekerni, 150 lett a pulzusom. Nekem nincs e-bikem. Ha lenne, versenyben nem használnám soha. Biztos csáberő a fejlődés és a gyorsaság, de nekem az a teljesítmény amit önerőből csinálok meg.
[előzmény: (4875) Attibati, 2023.10.21 19:12:41]

Blue Malihozzászólásai | válasz erre | 2023.10.23 20:11:32 (4886)
Nem próbáltam, de testközelből tudom, hogy pl. tekerni sem kell, de felvisz a hegyre...
De tőlem lehet ilyen versenyszám is, és rolleres is, és még csak az elektromosat sem kell nyomni, hogy menjen, hajtani is lehet ;)
[előzmény: (4881) Attibati, 2023.10.22 16:34:27]

Nargothhozzászólásai | válasz erre | 2023.10.23 19:25:29 (4885)
Nem igaz, hogy nincs verseny. Félelmetes verseny van a 2. helyért. :)))
[előzmény: (4884) Kokó, 2023.10.23 14:06:38]

Kokóhozzászólásai | válasz erre | 2023.10.23 14:06:38 (4884)
A kupa elnyeréséhez a legtöbb ládapont "érintésére" van szükség. Ez a szám általában bőven 1000 pont feletti.
Nagyon jól látható, hogy legfeljebb 4-5 játékost érint igazán a "versenyszellem". Persze van lejjebb is hasonló, mint például az "első tízben/húszban lenni" kategória - vagy csupán a sorsolást jelentő egyszeri alkalom.
Aki kupát akar nyerni, annak nagyon sokat kell mennie a győzelemért. Az ehhez szükséges pontok felkereséséhez sok útra van szükség az ország sok területén.
Az e-bike biztosan sokat segít a sok gc pont elérésében. Legalább annyit, mint a gyalogos kategóriában a futásképesség.
Ne szabályozzuk túl a dolgokat

Nargothhozzászólásai | válasz erre | 2023.10.23 08:48:19 (4883)
Mentem jó pár túrát, ahol volt ebike-os. Simán jöttek velem 0 edzedséggel... Azért egyértelmű, hogy nagy segítség az mellett is, hogy természetesen te is elfáradsz, de pl. én is jóval többet és gyorsabban tudnék tekerni vele!
Én nagy támogatója vagyok az e-bikenak, szívesen vennék pl. Rosie-nak (kedves feleségem), hogy tudjon velem tekereni. :)
Szóval én nem gondolnám, hogy ugyanaz a kategória. De minthogy alapból nincs pl. életkori megkülönböztetés, meg nem ugyanazon a pályán versenyzünk alapból sem, így kb. mindegy, hogy külön kategória vagy sem, nem ez dönt itt.
(Jövőre mondjuk nem valószínű, hogy teszek ennyi energiát a GCKUPA-ba, bár jó móka, de nekem esélytelen és kicsit unom ugyanazokat a tekeréseket, szóval kb. az én szempontomból érdektelen.)
[előzmény: (4881) Attibati, 2023.10.22 16:34:27]

Marton Zolihozzászólásai | válasz erre | 2023.10.23 06:41:36 (4882)
Könnyű vagy nem könnyű az e-bike nem tudom, sosem ültem ilyenen. Engem nem zavarna ha használni lehetne a kupában. Gondolom az eddig feltöltött útvonalak között is van már olyan amit villanybringával csináltak meg.

Arra azért fel kell készülni, hogy sok kupázó lesz aki el szerené különíteni az e-bikeosokat meg az "izombringásokat". Sokan véresen komolyan veszik ezt a játékot, aki olvas fórumot az tapasztalta már.

Az elkülönítés megoldásához két bemenő adatod lesz. A feltöltött trekk adatai és a játékos úri becsületszava. Nem tudom ez elég lesz-e ahhoz, hogy mindenki számára megnyugtató megoldás szülessen.
[előzmény: (4881) Attibati, 2023.10.22 16:34:27]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2023.10.22 16:34:27 (4881)
Kipróbáltál már egy elektromos kerékpárt? Szó sincs arról, hogy csak ülni kell a kerékpáron és magától megy. Komolyan el lehet fáradni e-bikozás közben is. Az e-bike csak rásegít az emberi erőfeszítésre. Az e-roller az más, ott nem kell fizikai erőt kifejtened, minden munkát az elektromotor végez el.
[előzmény: (4879) Blue Mali, 2023.10.22 11:48:09]

Blue Malihozzászólásai | válasz erre | 2023.10.22 11:51:13 (4880)
Szia!

Nem titkos, de kérnek tőlem egy-egy pont beállítást, mert vagy rossz a GPS jel, vagy lehetetlen a megközelítés (és van pótjelszó, és megtalálta már régen).

Beállítom a pontot, de az érintett Usernak kell manuálisan kipipálnia a pontokat, ezután meg fog jelenni az érintett pont(ok).

[előzmény: (4878) Madwe és Zsuzska, 2023.10.21 21:33:49]

Blue Malihozzászólásai | válasz erre | 2023.10.22 11:48:09 (4879)
"A Magyar Geocaching Közhasznú Egyesület a geoládák gyalogos és kerékpáros felkeresésének ösztönzése céljából Gyalogos és Kerékpáros Geocaching Vándorkupát alapított.

A kupák elnyeréséért minden, a honlapon regisztrált játékos indulhat. A kupákat azok a játékosok nyerik, akik 2022. december 1. és 2023. november 30. között a legtöbb, a geocaching.hu honlapon megjelent hagyományos, virtuális vagy multi geoládát kerestek fel úgy, hogy egy nap alatt legalább tíz kilométert gyalogolt vagy legalább húsz kilométert kerékpározott."

Számomra a gyaloglás lábon történik, a kerékpározás pedig saját erővel meghajtott drótszamáron!

Nem támogatom az e-bike, e-roller...stb... kategóriát, de, ha igény van rá, akkor legyen külön kategória, de ember
legyen a talpán, aki ezt ellenőrizni is fogja!
[előzmény: (4875) Attibati, 2023.10.21 19:12:41]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:


Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]