kütyük, Kolesár hozzászólásai
Mielőtt kérdeznél, olvasd el ezt: gyakori kérdések és válaszok (FAQ)

új hozzászólás | témák listája

Összesen: 600 db hozzászólás

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | következő


Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.05 10:04:24 (11649)
Annyi lett a bug, hogy csoportokba szedtem őket. Támadt pár ötletem még, legjobban ez tetszik: az IN és OUT gombok használhatóak lennének a szöveg- és numerikus mezők szerkesztésénél az aktuális pozíció balra/jobbra mozgatásánál, ez meggyorsítaná az adatbevitelt

http://gps.kolesar.hu/garmin-requests-outdoor-hu.txt
http://gps.kolesar.hu/garmin-requests-outdoor-en.txt
[előzmény: (11638) Kolesár, 2006.12.04 17:30:39]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.05 07:29:18 (11646)
Nem baj, hátha húztak egy-egy strigulát.
[előzmény: (11640) Csabesz, 2006.12.04 20:01:00]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.05 07:28:44 (11645)
Én nem szeretném, ha kitenné valami nyilvános helyre, mivel én kaptam közvetlenül a Garmintól emailben és nem adtak felhatalmazást arra, hogy nyilvánosan közzétegyem. Néhány embernek elküldtem tesztre, az eredményeket visszaküldtem, most várjuk a következőt.
[előzmény: (11644) red6t6, 2006.12.05 00:10:56]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.04 17:30:39 (11638)
Beletettem azt is, közben tovább rendezgettem a listát.

Első helyre tettem az egyebek kategóriában az automatikus nyomásmérést, mivel közben választ kaptam személyesen a 60 Cx fejlesztőjétől, hogy ennek semmi hardveres akadálya nincs. Emiatt javaslom, hogy minden CSx tulaj írjon a Garminnak (megadva valós nevet, típust, sorszámot és verziót), mert minél többen kérik, annál előbbre kerül a prioritási listán. http://www.garmin.com/contactUs/techSupport.jsp

Hivatkozhattok arra, hogy a Vista C, Vista Cx, 60 CS és 76 CS is tudta, továbbá hogy ezek közül a 60 CS és a 76 CS már ki is futott és nem kapható, a Visták meg sokmindent nem tudnak, így nem jelentenek reális alternatívát. További adu, hogy a 76 CSx-ről a http://www.garmin.com/products/gpsmap76csx/spec.html oldalon írják is (tévesen): 48-hour automatic pressure trend recording

Érdekes módon az ébresztőórát nem tudják megvalósítani, mert más a vas, sokat fogyasztana kikapcsolva. Rákérdeztem, hogy azt nem tudják-e megoldani, hogy csak akkor fogyasszon kikapcsolva az ébresztő miatt, ha az ébresztő be van állítva, erre a válasz először az volt, hogy hagyjam már békén, majd az, hogy a hardver nem tudja. Sebaj, ébresztőórát hamarabb találni a mobilban vagy a kínai piacon, mint automatikus légnyomásmérőt grafikonnal.
[előzmény: (11637) piret, 2006.12.04 15:53:39]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.04 15:18:54 (11636)
Frissítettem a listákat. Kérdés, hogy mit tennétek sokkal feljebb vagy lejjebb a rangsorban, illetve van-e még további igény, ami eddig kimaradt.

http://gps.kolesar.hu/garmin-requests-outdoor-hu.txt
http://gps.kolesar.hu/garmin-requests-outdoor-en.txt
[előzmény: (11630) Kolesár, 2006.12.04 11:27:12]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.04 11:39:01 (11632)
Bocs, nem néztem az árakat és a csomagot, sejtettem hogy valamitől nem lesz ennyire egyszerű a képlet. Tényleg, nincs CSx Europe?
[előzmény: (11631) magpet, 2006.12.04 11:32:12]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.04 11:27:12 (11630)
Aszzem ezt lezárhatjuk azzal, hogy elküldjük a Garmin melegebb éghajlatra. Az időzítéseket valóban összekevertem, bocs. Akkor ezt is beírom.
[előzmény: (11628) piret, 2006.12.04 11:23:07]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.04 11:25:39 (11629)
Utánanéztem, a 60/76 CSx firmware nem tartalmazza a 'trend' szót sem, ami nélkül nehezen tud megjelenni ugyanaz a beállító kezelőszerv, mint a Vista Cx-ben vagy a 60 CS-ben (Pressure Trend Recording), így valószínűleg nincs is, csak copy/paste hibát vétettek a 76 CSx leírásánál. A kézikönyve sem tartalmazza.
[előzmény: (11626) Kolesár, 2006.12.04 11:15:44]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.04 11:15:44 (11626)
B3: Most néztem annak utána, hogy automatikus légnyomás-logolásban melyik típus mit tud, hát igen érdekes, egyelőre csak a gyári specifikáció alapján:

- 60 CS 12 óra
- 76 CS 48 óra (!)
- Vista C 48 óra (!!)
- 60 CSx NEM
- 76 CSx 48 óra
- Vista Cx 48 óra (!!!)

Kemény, ugye? Főleg, hogy a Vista C és Cx is ráver a 60 CSx-re.
[előzmény: (11612) lelcache, 2006.12.04 03:07:18]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.04 11:07:14 (11625)
R1: sajnos nem biztos, hogy időpontot is tárol, szerintem csak napot és sorrendet. Az előbb leírtak miatt ki tudtam próbálni, hogy mi történik, ha a második megtaláláskor a rendszeridő korábbi, mint az elsőnél. Nem az idő szerint tette sorba, hanem ekkor is a megtalálás szerint.
[előzmény: (11614) Kolesár, 2006.12.04 07:51:38]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.04 10:58:51 (11623)
GPSMAP 60 CSx és a rendszeridő: immár másodszorra állt át a dátum és az idő. Mindkét esetben 02:00 (itteni idő szerint) lett az idő, a dátum pedig egyszer 2006-JUL-16, máskor 2006-OKT-29. Mindkét dátum vasárnapra esik, vagyis az angolszász hét kezdete, egyúttal a GPS-hét kezdete is, a 02:00 pedig 00:00 GMT, ugyanis mindkét időpont még éppen a nyári időszámításra esik, amikor is GMT +02:00 az időeltolódásunk.

Az első alkalommal az üdvözlőképernyőt szerkesztettem, majd tároltam és kikapcsoltam a gépet, hogy megnézzem az eredményt. A kikapcsolás után nem akart visszakapcsolni, közben feltűnt, hogy halkan sípol, folyamatosan, és a power gombra sem reagált. Akkut kivettem, visszatettem, utána indult és már az elmászott óra látszott.

A második alkalommal reggel bekapcsoltam, letöltöttem a trackeket belőle, majd frissítettem a GPS chipsetet 2.90-re, és utána tűnt fel a téves dátum, nem tudom hogy pontosan mikor ugrott el, de a trackben még helyes dátummal van az az egy trackpont, ami a bekapcsoláskor mindig belekerül.

A második esetben többet tudtam tesztelni a jelenséget. Beltérben voltam még, nem tudtam megismertetni a helyes dátumot a GPS-el. Kikapcsoltam, majd újra be, erre megint visszaállt a dátum, pedig előzőleg már elszámolt 02:30-ig. Pontosítom az induló időt, 01:59:47 körül láttam az első másodpercet a főmenüben, a pár másodperces boot után.

Pár perc után kiírta, hogy nincs GPS jel, megnyomtam hogy "GPS kikapcsolása", erre megint visszaállt 01:59:47-re! Ha visszakapcsoltam, akkor is visszaáll. Demo módra kapcsolva nem változik az idő. Frankó, ugye?

Miután megtalálta az utcán a GPS jeleket, a probléma megszűnt. Kérdés, hogy mikor jön elő legközelebb. Néhány szó a jelenség hátteréről:

A kezdőidő kerek órától való eltérése éppen a GPS és UTC idők közötti eltérése (mostanában 14 másodperc), lásd: http://www.leapsecond.com/java/gpsclock.htm illetve http://hu.wikipedia.org/wiki/Sz%C3%B6k%C5%91m%C3%A1sodperc

GPS idő: 1980 január 6-án igazították az UTC-hez, viszont 1980 óta 14 szökőmásodpercet tettek az UTC időbe a Föld forgásának lassulása miatt, miközben a GPS idő folyamatos, ezért siet a GPS idő az UTC-hez képest. A GPS tudja magától, hogy mennyi az aktuális eltérés, ezért von le 14 másodpercet.

A hét úgy jön be a képbe, hogy a GPS a heteket és azon belül a másodpercet számolja, aztán nemrég be kellett vezetni a 'cycle' számítást, mert a hetek száma elérte az 1024-et, és ezzel a hetek száma lenullázódott, minden cycle 1024 hetet jelent az 1980-as kezdődátumtól. Most tehát cycle 1 week 0380 day 1 121470 s van éppen (lásd az első linket).

A GPS tehát a cycle 1, week 375, 0 s-ra ugrált vissza minden alkalommal, ez 2006-OKT-29 00:00 GPS, ami levonva a szökőmásodperceket 2006-OKT-28 23:59:46 UTC, hozzáadva a helyi nyári időszámítást (+02:00) 2006-OKT-29 01:59:46 GMT+02:00, én a 47-es másodpercről láttam megjelenni a főmenü alján.

Feltételezem, hogy az idő a GPS chipsetből jön, és valószínűleg azért állt át másik hétre a múltkor, mert akkor még az előző GPS chipset-verzióval ment, és nyilván mindegyik verzióban van egy konstans alapérték, ami kicsit korábbi a kiadás dátumánál.

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.04 10:56:48 (11622)
Ja, ez egy vicc ezekben a GPS-ekben.
[előzmény: (11621) jekaeff, 2006.12.04 10:55:32]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.04 10:43:43 (11620)
CSx egyértelműen. SiRF III, magasságmérő, cserélhető akkuk, bővíthető memória. Egy dolgot tud a Quest2, amit a CSx nem: beszélni, döntsd el hogy ez lényeges-e neked.
[előzmény: (11619) nemlac, 2006.12.04 10:39:38]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.04 08:31:33 (11618)
Nekem sokkal jobban tetszenek az új ikonok, részben mert a szürke 60-ason is ezek vannak, részben mert Vistán nevelkedtem és a 60 CS ikonkészlete sosem tetszett.
[előzmény: (11617) jekaeff, 2006.12.04 08:21:52]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.04 08:14:00 (11616)
Itt az a durva, hogy a CS-ben benne volt, a CSx-ből meg kihagyták és még csak nem is opcionális. Finom upgrade.
[előzmény: (11615) jekaeff, 2006.12.04 08:09:49]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.04 07:51:38 (11614)
A végén mindenképpen ellátom azonosítóval, csak amíg változik, nem érdemes azt is kezelni.

R2. A Vistában tényleg szabadon lehetett szöveget bevinni a naptárba, de annak kevesebb értelme volt egy GPS-ben, ehelyett most ott van a waypoint, ahol a description megfelelhet a naptár-bejegyzés szövegének.

R3. Ez tulajdonképpen egy dupla széles adatmező volt, fix tartalommal, baloldalt fent a cél neve, alatta az elérés időpontja, jobboldalt meg a hátralevő távolság. Nehezen tudják továbbfejlesztésként megvédeni, hogy most az írja légvonalbeli navigációkor lóméretű betűkket: "DNY majd GCABCD".

R5. Ez inkább távolságalapú, nem? Magpet és Piret erről írogattak itt nemrég.

B1. Ez azért különösen vicces, mert utakon navigálva is megmarad a beállítás hatása, csak épp megváltoztatni nem bírod.

B2-B3. Szerintem inkább az lehet az oka, hogy más vas dolgozik benne, mint a régiekben, ahol ezeket a kikapcsolt állapotban is futó vagy időnként elinduló funkciókat nem tudták megvalósítani. Mindenesetre itt is rákérdezek.
[előzmény: (11613) lelcache, 2006.12.04 03:11:04]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.02 21:33:41 (11584)
Két sor alatt az adatmezőket és a navigációs szöveget érted? (Ez utóbbit nem szoktam bekapcsolni.) Beleveszem ezt is.
[előzmény: (11579) SagiK, 2006.12.02 21:12:40]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.02 17:44:37 (11576)
Meg fogom kérdezni, hogy melyik változatnak örülnének jobban. Lehet, hogy épp fordítva gondolkodnak: elküldjük a legfontosabb 10 darabot, majd egy hónap múlva még tizet, akkor jogosan mondhatják azt, hogy egyszer volt Olathe-ben kutyavásár.
[előzmény: (11575) @david, 2006.12.02 11:10:20]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.02 09:11:01 (11573)
Íme a lista, nem végleges. Sima .txt, ilyenre nem használok böhöm szövegszerkesztőt.

http://gps.kolesar.hu/garmin-requests-outdoor-hu.txt
http://gps.kolesar.hu/garmin-requests-outdoor-en.txt

Várom az ötleteket, pl. a sorrend átrendezésére, egyes pontok kihagyására vagy újabbakra, lehetőleg hasonló tömör és könnyen érthető megfogalmazásban. Kérem, hogy szóljatok, ha valamelyik pont nem érthető. A fájlnévből is sejthető, hogy itt a Garmin outdoor eszközeiről van szó, a tervezett címzett ugyanis Outdoor and Fitness Supervisor aláírással levelezget. Az autós és egyéb GPS-ekre egy másik körben kerítünk sort.
[előzmény: (11552) SagiK, 2006.12.01 17:34:52]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.02 08:55:38 (11572)
OFF Igen, előlapi volt. Mint említettem, ugyanabból a boltból származik a gép és a pendrive, így ha vitáznának, viszem mindkettőt. Amúgy nagyon hülyén nem lehetett bekötve, mert elkezdte felismerni, tehát nem tartom valószínűnek a +5V és GND felcserélését vagy az 5V adatra kötését, 12V meg nemigen van a tüskék között. Ha van másnak hasonló tapasztalata, meggyőzhet arról, hogy rosszul bekötött USB le tudja égetni az eszközt. ON

Azért örülök, hogy nem a CSx-et dugtam be oda.
[előzmény: (11567) KiVi, 2006.12.01 22:09:41]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 20:58:03 (11563)
Nem lehet megváltoztatni, esetleg a NG-ot használhatod TYP nélkül vagy másféle TYP fájllal.
[előzmény: (11559) RIPTOR, 2006.12.01 20:07:17]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 20:57:17 (11562)
A több pontos útvonalterv szerintem a nehezebben megvalósíthatók közé tartozik és emiatt valószínűleg arra hivatkoznak majd, hogy az messze túlmutat az eredeti elképzeléseken.

Az active log menthetősége remek ötlet, csak nehogy azt mondják rá, hogy miért nem kapcsoltad be a kártyára írást ;-)
[előzmény: (11560) Trackman, 2006.12.01 20:37:27]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 19:12:32 (11558)
Pendrive update: már nem megy. Pedig sok adat volt rajta és nem volt olcsó közel egy éve. Még garanciális, de az égésnyom miatt vitás lehet az ügyintézés. Szerencsére a gép ugyanonnan származik. Más kérdés, hogy ugyanannyiért már 4 GB-osat adnak.
[előzmény: (11556) Kolesár, 2006.12.01 18:50:44]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 18:50:44 (11556)
OFF Az imént bedugtam pendrive-omat egy gépbe, merthogy még mindig nem vagyok otthon, és vártam, hogy elérjem a tartalmát, mert azon van a 45 pontos lista, de csak nem akart elérhetővé válni. Levélasztanám, USB device-nak látja, de meghajtóként nem. Kihúzom, forró, sőt egy ponton meg is olvadt a műanyag! A legérdekesebb, hogy ezek után még működik. Samsung 1 GB. Kár, hogy megolvadt, elég szép tokban volt. Mindenesetre mos már megismerem száz közül is. ON

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 18:39:04 (11555)
Válaszoltam ott. Amúgy pár hete még te is érintett voltál az egyik Garmin-korlátozásban, amelyet most a legerősebben igyekszem kijavíttatni: 3 bájtos (szögletes) track az eTrexekben és Geko-kban.
[előzmény: (11554) tibbi, 2006.12.01 18:05:08]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 17:51:14 (11553)
Nincs benne, mert nem tettem bele olyat, ami zavaró lehet a meglevő felhasználók számára. Emellett a Garmin valószínűleg értetlenkedne, hogy mire jó az, ha 001 002 003 néven teszel le útpontokat sorozatban egymás után. Nyilván lehetne egy külön opció, default kikapcsolva, ha nem haragszol akkor inkább a következő körben. Cserébe te is húzz majd ki az én listámról egy hasonlót ;-)
[előzmény: (11551) Csabesz, 2006.12.01 17:03:12]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 15:45:54 (11550)
A 3.0-án nem jelentkezik ez a hiba tudtommal, bár most a 3.03 van rajta.
[előzmény: (11549) Kletyo, 2006.12.01 15:30:39]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 15:19:17 (11548)
Mi volt rosszabb a 3.0-ban, mint a 2.9-ben? Megírnám azt is. Most laza 45 pontnál járok, ebből 13 a hiba, a többi viszonylag egyszerűen megvalósítható és hasznos fejlesztés. Még várom az ötleteket.
[előzmény: (11547) Kletyo, 2006.12.01 14:55:45]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 14:23:20 (11546)
Már rég kész lenne az optimális, ha hallgatnának az igényekre vagy nyílt forráskódú lenne a cucc (az érzékeny biztonségi rutinok kivételével). Lásd mapedit.
[előzmény: (11541) magpet, 2006.12.01 13:18:43]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 14:22:03 (11545)
Kártyán sincs már meg?
[előzmény: (11543) Kletyo, 2006.12.01 13:48:08]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 12:22:01 (11539)
Beállítások mentése simán mehetne egy xml fájlba a kártyára, adott néven, majd onnan választva visszatölthető lehetne terepen is, ez egyúttal megoldja a már régebben említett felhasználói profilok kérdését is. A fájlok egyúttal PC-re archiválhatók és ott kézzel vagy programmal szerkeszthetők is.

A trip computer adatai lehetnek a beállítások között is, amit visszatöltéskor vagy kérek, vagy nem: [x] include trip data
[előzmény: (11538) magpet, 2006.12.01 12:13:12]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 12:00:11 (11537)
Mikor írtad? Írtál-e bele személyes adatokat, gyári számot? Az a tapasztalatom, hogy nagyságrendekkel hamarabb (akár egy héten belül) válaszolnak, ha kitöltesz mindent.
[előzmény: (11534) sophegyi, 2006.12.01 09:53:00]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 09:47:07 (11533)
Kérlek, hogy próbáld reprodukálni a hibát, minél egyszerűbb lépésekkel el lehet jutni a fagyáshoz, annál jobb.
[előzmény: (11532) olahtamas, 2006.12.01 09:33:18]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 09:18:06 (11531)
Amint Zsézsének levélben már írtam, szakadást tud okozni a trackben az automata kalibráció. Ez önmagában még nem lenne baj, de elég furán adja elő, ahogy a trackjeidből látszott: trackpontok szépen másodpercenként, majd 5-6 mp kimarad (szakadás nincs, csak trackpont sincs), ezután 3 mp folytatás (mindig 3), majd szakad 8 másodpercre és ekkor jön az új magasság.

Egyúttal sejtek némi összefüggést a térképeldobással is, mivel megvizsgáltam 3.00-van tönkrement .gpx logjaimban a magasságokat, mindig ugrott, pedig a légnyomás nem változhatott akkorát. jelenleg azt feltételezem, hogy az automata kalibráció nagyon megterheli a vasat (nem tudom, miért), ez szerencsés esetben csak trackpontok kimaradását okozza, szerencsétlen esetben kártyaeldobást. Ez a 3.03 előtti firmware-ekben a .gpx károsodását okozta, amit a 3.03-ban javítottak, de ettől még ugyanúgy jelen van a trackpont-kimaradás és szerencsétlenebb esetben a kártya elvesztése.

Elképzelhető, hogy a kártya elvesztése nem csak az automata kalibrációval függ össze, hanem ez valami más (is) vezet fagyásközeli állapotba, majd kitalálják.
[előzmény: (11523) Zsézsé, 2006.12.01 08:41:15]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 09:08:30 (11529)
Útvonaltervezés közben gyakran fagy minden Garmin sajnos, de ezt is megírom.
[előzmény: (11528) SagiK, 2006.12.01 09:01:57]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 08:54:19 (11527)
Még nem kaptam újabbat, a 60/76 Cx 3.03 az utolsó.
[előzmény: (11522) SagiK, 2006.12.01 08:35:59]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 08:53:33 (11526)
Melyik hibát tudja a Vista Cx? Lock on road kikapcsolva mégis?
[előzmény: (11521) sophegyi, 2006.12.01 08:32:59]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 08:52:54 (11525)
Ez mi is? Az általános lefagyásra gondolsz? Akkor megy el így a kép. Kérdés, hogy milyen előzmények után fagy le.
[előzmény: (11524) SagiK, 2006.12.01 08:44:41]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.12.01 08:17:12 (11519)
Jó hírem van, a véletlen lock-on-road hibát a Garmin tegnap kijavította. Eljutottam végre a 60 Cx csapathoz, számszerint két emberről van szó (hw, sw), ottani idő szerint délelőtt még fogalmuk sem volt arról, hogy mi az oka, délután jött a levél, hogy megtalálták, a következőben javítják.

Egyúttal észbe kaptak, hogy a fenébe került egy kelet-európai fickó kapcsolatba a féltve őrzött fejlesztőikkel, de legalább ezt az egy hibajavítást sikerült megolajoznom. Két másik bugreport, amit egyúttal jeleztem, még folyamatban van: a kártyaeldobás és az ékezetes karakterek betöltése.

Nem tudom, mennyire fognak rám hallgatni a jövőben, lehet hogy megutálnak mert munkára buzdítom őket, de az is lehet, hogy meglátják a jobbító szándékomat és azt, hogy érdemes közvetelenül az ügyféllel kommunikálni, mert a szokásos ügyfélszolgálat-továbbítósdiban a sok bába közt el szokott veszni a gyerek.

Ha mégis meghallgatnak, jó volna a legfontosabb dolgokat eléjük tolni. Kérdés, hogy melyek a legfontosabbak. Mivel sejtem, hogy flame lesz ebből, kérek mindenkit hogy igyekezzen a megőrizni a relitásérzékét és ne akarjon DivX-lejátszót a Gekoba. Maradjunk egyelőre a 60Cx családnál (=60 Cx, 60 CSx, és nyilván a 76-osok is), azon belül a hibáknál vagy egyszerűen megvalósítható fejlesztéseknél.
[előzmény: (11517) Zsézsé, 2006.11.30 19:01:44]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.29 14:50:20 (11493)
Ezt P.ISTI tudja, nekem is mindig ki van kapcsolva a lock.
[előzmény: (11492) Trackman, 2006.11.29 14:46:37]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.29 12:29:53 (11488)
A 60 CS is érintett a lock on road-problémában. Remélem, hogy nem volt érthetetlen az előbbi típuslista.
[előzmény: (11486) Peter68, 2006.11.29 12:20:57]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.29 10:28:45 (11485)
Hetek óta levelezgetek a Garminnal több fronton is, fejlesztési/javítási igényeimet többnyira elutaították. Most jött el az ideje, hogy többen is kérjük ugyanazt, hogy nagyobb legyen rajtuk a nyomás.

StreetPilot c5xx, nüvi sorozat: nem rögzítenek tracket, pedig nem állna sokból, pl. zümo rögzít.
eTrex Legend, Vista szögletes tracket rögzít (2 méteres rácsra kerekít), ez is javítható lenne, meg is erősítették.
GPSMAP 60/76 [C][S][x], eTrex C[x]: lock on road esetén a tracket is az útra húzza, néha még kikapcsolva is.

Aki szeretne segíteni és rendelkezik ilyen készülékkel, kérem hogy írjon a Garminnak pár szót róla. Akinek nincs ilyen készüléke, de ismerősének van és el tudja kérni a sorozatszámát (serial number, nem a unit id!), akkor az is jól jönne. Tudom, hogy angolul kell írni, gondoltam hogy írok sablonszöveget, de ha többen azt másolnák be az űrlapba, nyilván feltűnne és kidobnák az egészet. Verziószámnak az aktuális legfrissebbet írjátok be, nehogy ebbe is belekössenek.

Itt az ügyfélszolgálat űrlapja:
http://www.garmin.com/contactUs/techSupport.jsp

Előre is köszönöm.

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.17 10:57:27 (11293)
iQue 3600-ban lehet keresni POI-ra a tervezett útvonal mentén.
[előzmény: (11291) KelemenGy, 2006.11.17 10:47:31]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.15 13:02:35 (11210)
Nem szoktam azt megírni, hogy most nem tudok nekiállni.
[előzmény: (11208) Peter68, 2006.11.15 12:54:31]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.15 11:23:25 (11195)
Egyetértek, nálam is mindig van papírtérkép, de az utóbbi időben alig vettem elő.
[előzmény: (11194) tibbi, 2006.11.15 11:16:34]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.15 10:58:44 (11192)
Szerinted értette a raszter és vektor szavakat? ;-)
[előzmény: (11190) Peter68, 2006.11.15 10:53:55]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.14 12:59:11 (11151)
Igen, amennyiben a 'felmásolom a kártyára' alatt a MapSource alóli kártyára írást érted. Ha egyszerűbb neked, akár a GMAPSUPP.IMG-t is letöltheted (erre most így nincs lehetőség, de nem állna sokból). Csak annyival jársz jobban a grafikus felületű MapSource-al, hogy kiválaszthatod, mely téjegységeket szeretnéd. Ez persze nyilván nem kérdés, ha elfér az egész.
[előzmény: (11150) nyulcipo, 2006.11.14 12:52:48]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.14 12:49:52 (11149)
Gazdaságos megoldás lehet 1 kártya esetén a Garmin\GMAPSUPP.IMG átnevezése másra, így feltölthető ugyanezen kártyára a MapSource-ból érkező egyéb térkép (pl. turistautak). Szükség esetén akár PDA-val vagy hasonló kártyaolvasós eszközzel visszacserélhető.
[előzmény: (11148) nyulcipo, 2006.11.14 12:43:23]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.14 12:26:17 (11144)
Szerintem kamu. A forgalmazó hamar elfelejtette, hogy a NaviGuide 1-2-3.x és a TopoGuide 1.0 ugyanazzal a technológiával készült, mint a turistautak.hu térképe.
[előzmény: (11142) olahtamas, 2006.11.14 12:16:15]

Kolesárhozzászólásai | válasz erre | 2006.11.14 12:09:05 (11140)
Nem tudok ilyesmiről. Mindegyik Garmin lefagyhat bármikor, akár saját Garmin-térkép, akár MPC-s, akár cgpsmapperes eredetű, vagy akár csak egy rossz gombnyomástól is. Én pl. iQue 3600-on szeretem nézni a legjobban és nem fagy tőle (többet).
[előzmény: (11139) olahtamas, 2006.11.14 11:58:47]

Lapozás: előző | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | következő

Egy lapon megjelenő sorok száma:


Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]