geocaching.hu geocaching.hu FAQ/cachikett
   + geoládák ~  |  + megtalálások ~  |  + felhasználók ~  |  + poi ~   |   fórum    |   belépés
  
  
  
 
FAQ
Előzmények

Blue Malihozzászólásai | válasz erre | 2017.12.08 19:58:54 (4017)
Igen, ha 1x érinted gyalogosba, majd 1x érinted kerékpárosba!
[előzmény: (4016) BT_pro, 2017.12.08 19:57:24]

BT_prohozzászólásai | válasz erre | 2017.12.08 19:57:24 (4016)
Sziasztok! Egy láda szerepelhet gyalaogos és kerékpáros trackken is? Elnézést ha ez csak nekem nem egyértelmű.


Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a turistautak.hu oldalon is használhatod!

[fejlesztési ötletek] [grafikonok] [szavazások] [jogi tudnivalók] [e-mail] [impresszum]

A geocaching.hu megnevezés és a kapcsolódó logo bejegyzett védjegy.
Kereskedelmi célú felhasználásuk csak a tulajdonosok hozzájárulásával lehetséges.