geocaching.hu geocaching.hu FAQ/cachikett
   + geoládák ~  |  + megtalálások ~  |  + felhasználók ~  |  + poi ~   |   fórum    |   belépés
  
  
  
 
FAQ
Előzmények

gst76hozzászólásai | válasz erre | 2017.12.09 06:59:20 (4022)
Egy ládapontot egy évben csak egyszer lehet regisztràlni kupa pontért. Természetesen többször érintheted, de pont nem jàr érte.
Évekkel korábban megtalált lãda érintésért is jár pont.
[előzmény: (4021) Pongi57, 2017.12.09 06:44:04]

Pongi57hozzászólásai | válasz erre | 2017.12.09 06:44:04 (4021)
Nem egyértelmű számomra, hogy mi a szabály. Az érthető, hogy előbb be kell jelenteni egy ládát és másnap feltölteni a track-et. De beleszámít-e a játékba egy sokkal régebben megtalált láda is? Beleszámít-e ugyanez többször is? Tehát ha én egy év alatt 10x megteszem ugyanazt a 10 km-es távot, amin ugyanazt az 5 ládát érintem, akkor az év végi elszámolásnál van 100 km-em és 50 pontom? Vagy csak 100 km, de 5 pont? Bocs, ha ez kiderül, ha feltöltök egy tracket és látom a lehetőségeket, de eddig még nem játszottam, előreláthatólag csak januárban lesz az első olyan kirándulás, amit fel tudok majd tölteni. Köszi.


Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a turistautak.hu oldalon is használhatod!

[fejlesztési ötletek] [grafikonok] [szavazások] [jogi tudnivalók] [e-mail] [impresszum]

A geocaching.hu megnevezés és a kapcsolódó logo bejegyzett védjegy.
Kereskedelmi célú felhasználásuk csak a tulajdonosok hozzájárulásával lehetséges.