Előzmények

mudmanhozzászólásai | válasz erre | 2005.05.18 22:32:20 (1352)
http://www.flashlightreviews.com/qa.htm#fluorescence

Láss csodát a "Night vision" címszónál! :o)
[előzmény: (1351) NZs, 2005.05.18 22:24:10]

NZshozzászólásai | válasz erre | 2005.05.18 22:24:10 (1351)
Az én fejlámpámon is van vörös LED, de eddig nem tudtam, hogy minek. Tényleg, minek is?
[előzmény: (1343) flektogon, 2005.05.18 20:40:37]

flektogonhozzászólásai | válasz erre | 2005.05.18 20:40:37 (1343)
Ez jól hangzik. Szeretek a Bükkben éjszaka sétálgatni, a család nem kis megrökönyödésére. Lámpát ritkán használok, mert nem bírja a szemem a hirtelen fényerőváltozást. Újabban már nem egyedül teszem, időnként velem tart a HECT is. :) Ráadásul van veres fényű fejlámpánk, aminek fényénél nem kell alkalmazkodni a szemnek, és ködben is jó... :)
[előzmény: (1342) Saladin9, 2005.05.18 20:31:36]

Saladin9hozzászólásai | válasz erre | 2005.05.18 20:31:36 (1342)
Hali!
MaDFox írta, hogy mit is csinálnánk, ha éjjel kimerülne a lámpa, és megállna a gps. Feltört bennem a múlt. Amikor még a volt egyesületemnek dolgoztam, volt egy olyan tréning, hogy hat delikvenst beültettünk a Landiba, és elvittük egy távoli pontjára az erdőségnek. Ez általában a Bükk, vagy a Bakony valamely része volt. Kaptak egy kis hátizsákot, kb 2 literest, és azt tettek bele, amit akartak, de nem lehetett ugyanaz a cucc két zsákban. Menet közben kaptak mind egy iránytűt, egy összehajtható fehér műanyag lapot, és egy éjjel világító tintás alkoholos tollat, és egy sziklás beülőt. Amíg ment a kocsi, jegyzetelhettek, nézhettek ki az ablakon, figyelték az iránytűt. Aztán kiszállás után fogtunk egy kb 20m-es mászó-kötelet (dinamikus) és zárható karcsival összekötöttük őket. Ezután jól hátba vertük őket, és padlógázzal haza sörözni. Persze, nélkülük. Általában reggelre hazataláltak, de volt olyan csapat is, aki bevackolt, egy szikla alá, és csak reggel indult el. Biztonság kedvéért kaptak egy kézi rádiót, ami természetesen nem működött. Az mindíg nagy élményt jelentett, amikor erre rájöttek! A trükk az volt, hogy amikor elhúzott a kocsi, ketten ott maradtunk trénerek, és távolból követtük őket. Ez biztonsági előírás volt. Gyakran, mi többet szívtunk, mint a csapat. Mi nem használtunk lámpát, nekik volt egy darabig. Érdekes, de arra, hogy be kellene osztani a világítást, már csak akkor jöttek rá, amikor mind lemerült. Gyakran volt, hogy azt hitték, hogy valamilyen vadállat jön utánuk. Ez nagyon poén volt! :-))) Ilyenkor még röfögtünk is! Egy se mert visszajönni megnézni! A rádiós poén akkor csattant, amikor lemerültek a lámpák.
Kiváncsi lennék, ti mit szólnátok egy ilyenhez!
[előzmény: (1339) MaDFoX, 2005.05.18 15:12:59]

MaDFoXhozzászólásai | válasz erre | 2005.05.18 15:12:59 (1339)
Huhhh tenyleg :DDD

Bar ahogy kinez lesz egy kis gyakorlatom, mert itt most egy dorges utan annyira sotet felho ereszkedett a varosra, hogy bekapcsoltak az utcai lampak...
Tenyleg bazi sotet van! :DDD
[előzmény: (1338) Ashmelia1, 2005.05.18 15:09:18]

Ashmelia1hozzászólásai | válasz erre | 2005.05.18 15:09:18 (1338)
Csónak??

De csak esernyőnek, másnak ugyanis nem használhatod! ;)
[előzmény: (1337) MaDFoX, 2005.05.18 15:01:46]

MaDFoXhozzászólásai | válasz erre | 2005.05.18 15:01:46 (1337)
Jajjjajjajj! Miert kell esonek nennie!!!!
A versenyre remelem nem lesz, mert a csonak nem fer be a hatizsakba...

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]