Összesen: 2 db hozzászólás
Vandor | hozzászólásai | válasz erre | 2005.07.11 20:26:27 (2483) |
Szia
Két kérdés két gyors válasz:
1. kérdés: alaptérkép
Kelet-Európát leszámítva lehet boldogulni az alaptérképpel. Nem lesz olyan profi hatása és pontossága, mint az NG-nek (bár azt is sokan szapulják, de más európai térképekkel összevetve szerintem szinte csoda), de kis navigációs készséggel el lehet vele boldogulni. Kelet-Európa szinte használhatatlan, nálunk még azt se sikerül eltalálnia az alaptérképnek, hogy a Duna melyik oldalán lakunk (pedig nem is a híd alatt a rakparton).
2. kérdés: NG befér-e
Van egy jó hírem, meg egy rossz:
Befér.
Ez volt a jó, mert navigációs adatokkal is csak 24 MB az NG.
Ez volt egyúttal a rossz hír is, mert azt jelenti, hogy még túl kevés attribútum adat (háttérinfo) található meg benne.
Ha maradt kérdésed jöhet magánba is :)
Üdv: Vándor[ előzmény: (2481) z1974oli, 2005.07.11 16:49:20] |
|
Vandor | hozzászólásai | válasz erre | 2005.06.11 10:57:25 (2050) |
Szia
Szubjektív kérdés, szubjektív válasz!
A két masina nem igazán említhető egy lapon. Ha van pénzed a 60CS-re, akkor ne habozz! Az a bizonyos memória mennyiségi különbség is komoly érv, hiszen a 4-es NG már teljesen kitölti egymaga a VistaC kis memóriáját (túratérképekre már nem is marad hely, pedig az igazi élet a betonon túl kezdődik), de a két antenna teljesítménye (nem a méret miatt, hanem az alkalmazott technológia miatt) nagyon határozottan 60CS felé mutat.
Még egy "apróságra" hívnám fel a figyelmedet. Ez pedig a kijelzők mérete közötti különbség. A 60CS-vel egy autós tartó segitségével már tudsz autóval is navigálni, míg a VistaC kijelzője erre a célra túl kicsi, ha azt akarod használni, akkor túlságosan rá kell nézni a kijelzőre, ami a Nagy Álmoskönyv szerint vezetés közben nem szerencsés.
Jó vásárlást![ előzmény: (2049) salz, 2005.06.11 10:39:43] |
|
|
|