Összesen: 72 db hozzászólás
Kletyo | hozzászólásai | apróhirdetés | válasz erre | 2017.04.13 23:17:17 (17324) |
Sziasztok!
Óbudán eladó egy 2015. nyarán vásárolt Oregon 600-as a tartozékaival és NaviGuiddal együtt 60 ezer forintért. A kijelzője karcmentes, a házon minimális használati nyomok. |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2007.05.29 03:05:22 (17528) |
Igen! Elég sokan használjuk autós navigációra is. A terepi készülékek három dologban maradnak le az autósoktól: kisebb kijelző a mérete és nem lehet elkerülést beállítani valamint az utasításokat nem szóban, hanem csak csipogással közli. Ez utóbbi sokak szerint inkább előny. Én a 60-asaimmal navigáltam kb. 100 ekm-t itthon és külföldön egyaránt. Nekem tökéletesen megfelel. (A Venture-ben ugyanaz a navirész.) Még egy hátrány jutott eszembe: az iGO-nak sokkal jobb a K-Európai térképe :-([ előzmény: (17527) Strider, 2007.05.28 22:40:22] |
|
Kletyo | hozzászólásai | POI | válasz erre | 2007.05.07 16:42:14 (1523) |
Semmi! Ez ideiglenes megoldás lehet Kulisz és még sokak problémájára. Ide nem tudsz felvenni POI-t, csak látod a Tipus=Garmin... féléket.[ előzmény: (1522) johann g (Lud), 2007.05.07 15:33:41] |
|
Kletyo | hozzászólásai | POI | válasz erre | 2007.05.07 13:28:16 (1521) |
Ha sikerül rövid időn belül bevezetni az új POI típusokat, az nagyszerű, ha nem, még mindig lehetne egy új kategóriát felvenni a POI listába, mondjuk "típusnélküli" néven és ebben jelenhetnének meg a most nem "szabványosak". Így nem érezné magát megrövidítettnek a POI felvivője.[ előzmény: (1520) Kolesár, 2007.05.07 09:14:54] |
|
Kletyo | hozzászólásai | POI | válasz erre | 2007.05.06 19:19:02 (1509) |
Nagyon helytelennek egy POI típusát csak azért visszabutítani, hogy megjelenjen egy listában! Ha ismert az azonosítója - márpedig itt ismert (1082, 2197) - akkor a böngészőben elérhető az alább is leírt linkekkel.[ előzmény: (1508) VasG, 2007.05.06 17:47:47] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2007.03.23 13:13:42 (15536) |
60csixesek!
Mi a tasztalat az új firmware-rel? Amikor megjelent olvastam néhány negetív véleményt, ezért eddig nem telepítettem. Azóta eltelt egy kis idő, most milyennek itélitek? |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2007.02.21 19:27:40 (14692) |
A Canon és legtöbb mai dSLR-ek nagyon jó a színhűsége, még jpg kimenetnél is. Persze minden gép lehet hibás is, de nem valószínű. Ha nagyon nem tetszenek a képek a monitoron, kérdés, hogy kalibráltad-e a monitort? Gondolom nem, mert nem olcsó mulatság. Legalább a kotrasztot és a színtelítettséget próbáld beállítani. A Photshopban van erre segítség valahol. Talán a színtér beállításánál. Ha ezután sem tetszik a végerdmény, a gépen a képstílusoknál az egyénit válaszva, bármilyen jpg-t tudsz mixelni.[ előzmény: (14690) Gabeszosz, 2007.02.21 18:15:00] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2007.01.29 14:18:53 (13909) |
Követeljük, hogy legyen a gps-jel újrasugárzó a gépeken! :-)) (Ha már gsm bázisállomást tudnak telepíteni, mert kiderült, hogy mégsem zavar semmit!)[ előzmény: (13907) P.ISTI, 2007.01.29 13:50:56] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2007.01.28 20:12:21 (13894) |
Ha arra gondolsz, hogy hamisítvány, biztosíthatlak, nem az. Egy haverom rögzítette. Sajnos nagyon rossz volt a vétel. A vége hiányzik is. Eredetileg 3 szakaszból állt, csak én másoltam egybe. Az első néhány pont a földről származik, a második szakasz még emelkedés közben ért véget (a táv, még csak 350 km), végül a leszálló szakaszból van néhány pont. Ha MapSource-ot használsz, kapcsold be a trackpontok mutatását a magassági profilon. Szóval, biztos vagyok benne, hogy csak a szakadás miatt hiányzik az utazómagassági vízszintes rész. Április közepén magam is tesztelni fogom a cuccot (ha hagyják).[ előzmény: (13880) P.ISTI, 2007.01.28 10:19:22] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2007.01.25 14:36:39 (13733) |
Az időjárási viszonyok nem zavarják a jelet?
De zavarják, hiszen viszonylag gyenge jelek érkeznek a földre, amit a légköri víz, - anomáliák, növényzet és még sok minden tovább gyengít. Ettől még (általában) működni fog, legfeljebb nagyobb pozíció hibával.[ előzmény: (13725) bery, 2007.01.25 12:41:06] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2007.01.21 22:11:13 (13515) |
A lényeget KiVi leírta. Én csak azt teszem hozzá, hogy nagyon eltérő az, hogy ki mit ért biciklizésen és főleg biciklizhető terepen.[ előzmény: (13500) Joey, 2007.01.21 16:35:16] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2007.01.12 21:25:30 (13122) |
Hááát, ismerve a gazdag közel-keleti olajállamok polgárait, egy barkácsolt térkép előfordulásának esélye konvergál a nullához! Szerintem csinálj egyet Te, ha már ott vagy! Nem olyan nagy város az ;-)[ előzmény: (13111) griga, 2007.01.12 13:25:51] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2007.01.09 23:15:19 (12994) |
De ha esetleg mégis.. bármilyen formában, érdekelne a Russa know how!!
Oroszul már most is olvashatod :-D[ előzmény: (12992) nootropil, 2007.01.09 21:12:17] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2007.01.03 11:23:46 (12643) |
Nem azt mondom, hogy ne legyen, de ha az egységnyi (állandóan szűkös) erőforrásokkal elérhető felhasználókat nézzük, akkor: web, Garmin, WinCE, Magellan fontossági sorrendből, az euro itthoni bevezetésének a végtelenbe csúszó képe sejlik fel ;-)[ előzmény: (12642) bregő és andorpapa, 2007.01.03 11:10:51] |
|
Kletyo | hozzászólásai | POI | válasz erre | 2006.12.20 21:14:33 (870) |
Éjjel, amikor tisztáztam a tracket, már leragadt a szemem, de nekem is feltűnt, hogy "feleslegesen" nyomtam pontot ;-)
(Soha többet nem mérek be egy pontot se GPS-szel, mert ennyit az is téved. Inkább csak megsaccolom! Az sokkal gyorsabb! :-)))))
Akkor megszórhatod a tájegységeimet földrajzi POI-kkal, de aztán tényleg pontos legyen :-))
A tracket ha van kedved, dolgozd fel nyugodtan. Én előbb a pilisieket fogom feldolgozni Csillaghegy és részben Békásmegyer úthálózatával együtt, majd néhány börzsönyi patakot akarok bekarcolni, csak ezután fogok más területekre merészkedni.[ előzmény: (869) lelcache, 2006.12.20 17:26:00] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2006.12.09 23:47:46 (11787) |
A hivatalos pontosság +/-5° és a tapasztalatom szerint sem kell többet várni ennél és ezt is kalibrálás után. Anélkül nekem tért már el 45°-al is a valóságostól.[ előzmény: (11783) olahtamas, 2006.12.09 17:38:07] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2006.12.01 15:30:39 (11549) |
Túl sok fagyásról olvastam itt. Én csak azt vettem észre a barátom készülékén, hogy a pc-re csatlakoztatott kütyün nem lehet tartósan kikapcsolni a gps vételt. Ezt a hibát már egyszer javították! Nálam jó is (2.9 fw), az övén 3.0-ás fw. van.[ előzmény: (11548) Kolesár, 2006.12.01 15:19:17] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2006.12.01 14:55:45 (11547) |
Nincs, mert a kártyán javítottam :-(
Azt hiszem láttam ezt már máskor is, csak nem foglakoztam vele, mert könnyen javítható. Várjuk meg, hogy a 3.1-es fw-el csinálja-e. Ezen a cuccon 2.9 van, mert túl sok rosszat hallottam a 3.0-ról.[ előzmény: (11545) Kolesár, 2006.12.01 14:22:03] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2006.12.01 13:59:22 (11544) |
Fagyás nekem csak egyszer volt a 60CSx-en. Amikor a TG2.1-en terveztettem egy sok töréspontból álló utat. Az útvonalat PC-n terveztem meg, több térkép használatával és lehet, hogy valamely pont később nem útra esett útra, vagy nem volt rajta a TG-n? Az biztos, hogy visszakapcsolni sem lehetett, csak full reset után. |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2006.12.01 13:48:08 (11543) |
Tegnap láttam egy hibás gpx-et, a szokásos elrontott sorral. Az érdekes az volt benne, hogy az utána következő kb. 10 trackpont (másodperces logolás volt) másfél nappal korábbi időpontokat tartalmazott. Sajnos az eredeti fájlt javítottam. Ezen a 60CSx gépen még 2.9-es fw. van. |
|
Kletyo | hozzászólásai | POI | válasz erre | 2006.11.06 18:08:39 (743) |
Tudom, hogy általánosságban fogalmaztál, csak a példa volt konkrét. :-)
Rossz koordinátán, vagy többszörösen bejelentett POI-kat az egész országra kiterjedt térkép birtokában a bővülő tartalommal (viszonyítási pontokkal, vonalakkal) arányosan, egyre könnyebb kiszúrni és mivel lehetőségünk is van a javításra, tesszük is. Időnként hosszabb ideig tart, mert a bejelentővel tisztázni kell ezt-azt vagy egyszerűen elkerüli a figyelmünket. Egy észervétel itt a fórumban, mindenképp hasznos.
"Nullás" POI-t csak nagykiterjedésű, felülettel is jelölt elem (leginkább a településeknél) tudok elképzelni.[ előzmény: (741) kocsi, 2006.11.06 16:14:53] |
|
Kletyo | hozzászólásai | POI | válasz erre | 2006.11.06 15:53:12 (740) |
Olyan sűrűn látogatott, népszerű helyeken is találtam rossz POI-kat, mint Börzsönyben a királyréti csomópont
???
Melyik Királyrétről van szó és szerinted hol kellene lennie? A Börzsöny tájegységben levő POI-k 80%-át (köztük a Királyrétet és Király-rétet is), én vittem fel a térképre és biztosíthatlak róla, hogy mind mérés alapján történt! :o[ előzmény: (736) kocsi, 2006.11.06 12:11:53] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2006.10.24 22:03:47 (10555) |
Az "eredeti" is csak egy gagyi Nokia utánzat! A SpeedShopnál szerintem még mindig lehet kapni utángyártottat, de jobban jársz, ha szerzel egy valóban eredetit (mindegyik telefonhoz ua. volt). Az nem fog eltörni.[ előzmény: (10552) Fazék, 2006.10.24 21:48:41] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2006.09.15 18:21:47 (9781) |
A légvonalban szerintem ua. a metódus mint tervezett útnál. Kétféle időt tud számolni: Az egyik a legutolsó átlagsebességet használja (Total time), a másik a beállított jármű (ember) sebességeivel számol (Time to Destination). Azt hiszem ez utóbbi a MapSource-ból veszi az értéket.[ előzmény: (9779) ttamas, 2006.09.15 17:07:38] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2006.09.15 01:23:29 (9773) |
Ezek szerint a valóság "ingadozik"?
Igen! ;-) Amikor 15 éve megmásztam a Nagy-Zinne-t 2999 m magas volt, idén már 3003!
A viccet félretéve, 6000 km magasról nézve egy 15 m magas oszlopot, mekkora szög alatt látszódhat maximum? Szóval asszem. elég nagy szó a 10-15 m-es függőleges pontosság![ előzmény: (9770) jekaeff, 2006.09.14 23:41:36] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2006.09.14 21:38:27 (9764) |
Annyira azért nem acélos az az automatikus kalibráció... :o)
Szerintem "acélos", csak a geoidot korrigáló táblázat és a valóság között lehet néhol pár méter függőleges eltérés.[ előzmény: (9748) jekaeff, 2006.09.14 08:17:48] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2006.09.14 21:25:48 (9763) |
Gratulálok hozzá! :-) Jól tetted, hogy a Petzltől vásároltál! A legjobb fejlámpákat mindig ők készítették (sőt, ők is találták fel).[ előzmény: (9743) KelemenGy, 2006.09.13 22:05:28] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2006.09.13 19:48:01 (9739) |
Egyetlen szívás a repülők túlnyomásos kabinja...
Meg az űrhajóké, de az életbenmaradás szempontájából kifejezetten hasznos :-)))[ előzmény: (9736) KiVi, 2006.09.13 19:11:44] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2006.09.13 17:58:22 (9735) |
A barometrikus magasságmérés kikapcsolható, vagy mindenképpen a légnyomás alapján rögzíti a magasságot?
NEM kapcsolható ki a barometrikus magasságmérő, de automatán vagy manuálisan lehet kalibrálni. Gyenge GPS vételnél mindenképp hasznos.[ előzmény: (9731) [PSP], 2006.09.13 17:23:54] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2006.09.13 10:32:26 (9722) |
Nekem Petzl Myo Xp lámpám van, aminek a fényereje többszöröse a Tikka-énak, de erdőben, nagy tempónál az is kevés (és horror az ára). Sajnos nagy fényerőt olcsón! egyelőre csak a halogén vagy xenon izzók adnak.[ előzmény: (9718) sophegyi, 2006.09.13 09:16:57] |
|
Kletyo | hozzászólásai | kütyük | válasz erre | 2006.09.12 22:23:06 (9705) |
Mindíg az egyszerű dolgok a hatékonyak. Szkennelés, nyomtatás páros használatával változhat a méret, a fénymásoló tökéletes szabásmintát ad. Én is így csináltam.[ előzmény: (9703) KelemenGy, 2006.09.12 22:16:02] |
|
|
|