Még nem intéztem náluk USA készüléket, konkrét tapasztalatom nincs. Amennyire én tudom, a következő a helyzet (de változatanul: fix info a NaviGate-től!):
A garis ügyintézés ugye úgy megy, hogy beviszed a rossz készüléket, ők a polcról adnak Neked másikat. Ez után a beteg darabot kiküldik a Garmin Europe-nak, akik ezt jóváírják, és a következő csomagban kapnak +1-et az adott típusból. Ha jól tudom, akkor a Garmin Europe nem fogadhat európai képviselettől USA származású készüléket cserére. Ezért aztán a NaviGate pontosan annyit tud tenni, mint maga a vásárló: átveszi a készüléket, majd "magánemberként" kiküldi az USA-ba, majd valamikor megkapja a másikat. Hogy ezt az ügyintézést bevállalják-e, és ha igen, mennyiért, azt nem tudom.[ előzmény: (6036) navigator, 2008.11.04 17:21:18] |