geocaching.hu geocaching.hu FAQ/cachikett
   + geoládák ~  |  + megtalálások ~  |  + felhasználók ~  |  + poi ~   |   fórum    |   belépés
  
  
  
 
FAQ
Előzmények

ludenshozzászólásai | válasz erre | 2015.01.12 12:49:03 (3304)
Határozottan rosszul emlékszel. Ilyen szabályt senki sem adott nekünk a kb. egy évvel ezelőtti szerevzési időszakban. Olvasd el a 2567 számú hsz.-t! A megtalálásokat illetően annyi módosult (ameddig én figyelemmel követtem), hogy egy ládát, egy szezonban kategóriánként egyszer lehessen figyelembe venni.
Tehát azért működik így, mert így határoztad meg (hagytad jóvá) annak idején!
[előzmény: (3301) Attibati, 2015.01.12 10:18:47]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2015.01.12 10:18:47 (3301)
Felhívták a figyelmemet arra, hogy a gckupa program akkor is elszámol, figyelembe vesz pontokat, ha a játékos még nem logolt megtaláltamot a kérdéses ládánál. A gckupa kiírásban kezdetektől fogva benne van az a szabály, hogy csak már megtalált ládákat lehet elszámolni a versenyben.
Az új gckupa program eddig nem ellenőrizte ezt a feltételt. Az elnökségtől igéretet kaptam arra, hogy hamarosan beépítésre kerül a programba ez az ellenőrzés is, ami ebben a szezonban visszamenőleg is - tehát dec. 1-től - érvényes lesz.


Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]

Felhasználónevedet és jelszavadat a turistautak.hu oldalon is használhatod!

[fejlesztési ötletek] [grafikonok] [szavazások] [jogi tudnivalók] [e-mail] [impresszum]

A geocaching.hu megnevezés és a kapcsolódó logo bejegyzett védjegy.
Kereskedelmi célú felhasználásuk csak a tulajdonosok hozzájárulásával lehetséges.