Előzmények

yoggihozzászólásai | válasz erre | 2012.08.14 10:22:15 (1448)
Fénykoromban voltam kb 160+ kg, a "gyári" continental abroncsokkal és belsőkkel soha nem volt gondom, amiket a bringával kaptam, de kb 1 év eltelte után a külsők széle a felni mellett el kezdett repedezni, gariban még kicserélték, élvédős conti lett, az ette a belsőt, nekimentem vmi 5 centinél magasabbnak, szép kis páros luk lett rajta, a felni összeeresztése nyomta meg vhogy 3 ragasztás után belsőt cseréltem, vagy 3 évig semmi gond, aztán szelepnél kiszakadt, külsőt belsőt cseréltem( élvédő elkopott utána rémálom lett a külső, ment mindenfelé) azóta ugyan defekt nincs, de az elsőben lévő belső 3 napnál tovább nem tartja a nyomást , lepuhul, a hátsó hetekig jó, mielőtt súlyra játszana a dolog, 115 kg vagyok most :)

szóval sztem a belsőknek külön lelkiviláguk van :))
[előzmény: (1447) R.Guszty, 2012.08.14 10:08:23]

R.Gusztyhozzászólásai | válasz erre | 2012.08.14 10:08:23 (1447)
Köszönöm. Most már csak az a kérdés, hogy nekem miért nem lyukadt ki - eddig. Ezek szerint számítanom kell rá, vagy ez az intenzív igénybevétel "hozadéka"?
[előzmény: (1441) gusty, 2012.08.14 08:17:27]

gustyhozzászólásai | válasz erre | 2012.08.14 08:17:27 (1441)
Igen, a bütyük kidörzsöli. Leginkább ő a hibás!
[előzmény: (1440) R.Guszty, 2012.08.14 07:52:12]

R.Gusztyhozzászólásai | válasz erre | 2012.08.14 07:52:12 (1440)
Minthogy nagyon nem értek hozzá, világosíts fel kérlek, hogy ilyenkor mi lyukasztja ki? A küllő?
[előzmény: (1434) Attibati, 2012.08.13 22:44:53]

Attibatihozzászólásai | válasz erre | 2012.08.13 22:44:53 (1434)
Néhány hete sorozatdefektek keserítik meg a kerékpártúráimat. Mindig a hátsó kerék lesz defektes. Általában a belső felni felöli oldalán keletkezik a lyuk. (Már defektvédő szalagot is használok, így a futófelületen mostanában már nincs lyuk) Már cseréltem felnit, szalagot is többször. Lehet, hogy a szalag csúszik el. Van valami trükk arra, hogy a helyén maradjon a szalag?

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]