Előzmények

sinus90hozzászólásai | válasz erre | 2011.03.04 19:34:58 (21721)
Az E-6- tól kezdődő részre gondoltál? Az oldalakat leszámolva az a 37. oldal. Hogy miket kell Neked tudnod! Ajaj!

Ha fel nem dobom a témát, ezt sem tudom meg.
[előzmény: (21720) totzoli65, 2011.03.04 19:10:04]

totzoli65hozzászólásai | válasz erre | 2011.03.04 19:10:04 (21720)
Több tárgyi tévedés is van ebben az állításodban, itt van pár tényszerű(megjegyzem, laborkörülmények közötti) adat, azoknak, akiket érdekel a téma: http://fertorakosote.fw.hu/adatok/egeselmelet.pdf 38. oldaltól olvasmányos "alapfokús tananyag".
Mindenesetre megjegyzem, az életben korántsem ennyire fekete-fehér a történet, hanem ezek a tulajdonságok a legváltozatosabb és legváratlanabb formában okoznak meglepetést. Hol erősítik, hol gyengítik egymást. :-)
Volt benne részem. ;-)
[előzmény: (21717) "J&J", 2011.03.04 15:05:29]

"J&J"hozzászólásai | válasz erre | 2011.03.04 15:05:29 (21717)
Kb 2000 C fok kell ahhoz, hogy a viz 1%-a bomoljon hidrgén+oxigénre. Ez nem sokat számitana a motorban. Bár az izzó vas kémiailag is bontja a a vizet, az olvadt vasba jutó viz fóleg a robbanásszerü felforrása miatt veszélyes. Ezért nem szabad a begyulladt sütöolajat vagy bitument sem vizzel oltani.
[előzmény: (21714) t-kazi-Bágnes, 2011.03.04 11:52:03]

t-kazi-Bágneshozzászólásai | válasz erre | 2011.03.04 11:52:03 (21714)
Már a második világháború idején megvalósították hogy a víz bontásával energiát nyerjenek . Igaz direkt befecskendezéssel a motor égesterébe gyújtás után,/vízrobbanás/ ahol a magas hőtől bomlik a víz, de rögtön el is ég a hidrogén ez nagy energia felszabadulással jár. Ettől rettegnek a kohászok is .

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]