Előzmények

feri60hozzászólásai | válasz erre | 2011.05.19 17:03:27 (23151)
Az úgy van, hogy az M0 M5 és M1 közötti régi szakasza a 16-os km szelvényben éri el az M5-öt.
Térkép itt.
Az új szakasz úgy 4-5 km-el délebbre, Gyál és Felsőpakony között indul az M3 felé. Így ha valaki mondjuk az M1 és az M3 között akarja használni a nullást, egy darabon kénytelen az M5-ön haladni.
Már készül egy átvágás, mely az új rész és az M5 , valamint régi szakasz és az 51-es út találkozási pontját köti majd össze. Ezzel megszűnik a jelenlegi idióta megoldás, és a nullás végre teljes félkész állapotában használható lesz. Teljesen sosem lesz gyűrű, mert az észak-budai agglomerációs településeken élők lobbiereje mindig meg tudja majd akadályozni a kör bezárását. (Magyarország, én így szeretlek ;)
[előzmény: (23150) Old Eye, 2011.05.19 16:38:40]

Old Eyehozzászólásai | válasz erre | 2011.05.19 16:38:40 (23150)
OFF-ban OFF - AZt hittem, nálunk csak az M1 és M7 autópályáknak van közös szakaszuk (Budaörsnél).
M0/M5-nél ez hogy is van? Mikor arra megépítették az M0-t, egy szakasza egybeesett a meglévô M5-tel (vagy fordítva)?
[előzmény: (23149) mike andros, 2011.05.19 15:31:55]

mike androshozzászólásai | válasz erre | 2011.05.19 15:31:55 (23149)
Nagyon köszönöm nektek!

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]