Off
Teljesen egyetertek. Megjegyzeseim:
1. Regebben tobbszor mentem tul gyorsan, soha sem volt balesetem, nem kenyszeritettem masokat veszfekezesre ( ez nem jelenti azt, hogy a felosebb vezetok ne villogtattak volna, de amig nekem is volt idom visszavillogni, addig vsz tisztaban voltam az auto kepessegeivel), viszont kerekparos, gyalogos, lassu jarmu eszlelese eseten, meg ha nem is az uton voltak, csak az ut kozeleben, maris lassabban mentem. S itt nem a max. megengedettre gondolok, hanem mondjuk 50-nel a 90-es uton, vagy ha kellett 20-szal. Hiszen egy kerekparos, amikor padkat kerul, maris fel meterrel beljebb van.
Ma mar nyomom en is a bringat, s latom a sok ostobat, aki nem jon 90-nel gyorsabban, csak eppen nem gondolkodik, s akkor sem megy at a tuloldalra, ha senki sem jon szemben. Ok a szabalyosjanosok agyament kivitelben. Bajdovej, tegnap a Tisza-to gatjan szembol majdnem elcsaptak harmunkat, mert keson jottunk ra, hogy a bringas helye az aszfalt mellett van, ha auto erkezik.
2. Sokkal rosszabb erzeseim voltak faradt napjaimon, amikor ovatos voltam vegig, mint a gyorsabb napjaimon. Tehat onmagam szerint akkor voltam veszelyesebb, ha nem tudtam koncentralni es jozanul merlegelni.
3. Mindig minden forgalomban reszt vevo szereplot figyelni kell, mert akkor ritkabban tudnak meglepot huzni. A legjobb a balindex nelkul fekezok, akiket racionalisan balrol lenduletbol eloznel, ha latod, hogy nincs elottuk akadaly, de meg racionalisabban mar felkeszulsz mindenre, egy balosra, ott ahol nincs is ut balra, csak Y-t kezd a kollega, akar egy tolatasi kiserletre is.
4. A rendorok alig buntettek meg regen, mert mindig oket kerestem, amiota konszolidalt vagyok, mar tobbet fizetek, mert sikerul becsuszni egy telepulesre 62-vel, mert sikerul ovatos elozesnel (ertsd jaj, csak nehogy elozes kozben kapjanak le 105-tel) beszivni egy elozni tilost (aszfalton nincs jelezve, csak amikor mar majdnem befejezed az elozest, akkor latod a teherauto elott jobbra a tablat, de ha gyorsitasz, akkor tul gyorsan mesz (ez lehetne 30e is), ha nem, akkor belecsuszol a tilos zonaba (egy tizesbol megusztam ezt az opciot valasztva), ha fekezel mint allat, akkor meg az osszes kozuti szereplot megzavarod (ekkor halhat meg valaki)..
Tehat vagy defenziven vezetsz csigalassussaggal, sosem elozol, nem lesz bunti, viszont a kozlekedes zavaro tenyezoje leszel (van egy ilyen ismerosom, na azert vhogy vele is beszivattak egy 30.000-es gyorshajtast nemreg), vagy gondolkodo higgadt allampolgarkent is extra adot fizetsz.
Summa summarum, a bun nem kifizetodo, hiszen meg a penzen megvett buntetlenseg is penzbe kerul, de az artatlansag sem az. Sot meg nem is alszol jobban, mert azon gondolkozol, hogy hogyan kellene ugy kozlekedni, hogy tenyleg csak az autora kelljen kolteni..
ON[ előzmény: (9387) magpet, 2010.07.01 09:40:25] |