Áve Scele!
Sokat agyaltam én is fotelből ülve, hogy milyen lehet a... szerintem olyan, hogy....
Mindezt egysebességes, fixi és főleg agyváltós láncrendszerek, vázak tekintetében. Aztán egy már sokaknak bevált módszert alkalmaztam, hogy megkérdeztem olyat akinek már volt több féle.
Neki nem véleménye volt, hanem tapasztalata! :-)
Egy egysebességes (vagy agyváltós) kerékpár egyik fő előnye, hogy kevesebb alkatrészből áll.
Ez minden mérnök álma. Egy dolog minél egyszerűbb annál jobb (két olyan technológiát összehasonlítva, ami azonos vagy majdnem azonos tudású)
Így megvizsgálva a dolgot, érthető, hogy ma már miért nem látsz az általad linkelt láncfeszítő megoldást egyetlen egysebességes, fixi vagy agyváltós bringán sem! (gyári és nem kókány)
Az agyváltó nálunk még ritka, de külhonban nagyon elterjedt, érdemes a vázmegoldásokat megnézni, minden cég az egyszerűségre törekszik.
Ja és van egy jó kis videója Mikinek, ha az a fickó a hegyen ugrálva nem tudja átugratni a bordásszíjat, akkor Miki sem fogja.
[ előzmény: (2483) scele, 2013.02.21 10:11:43] |