Ezen a linken alul találsz olyat, akit megbüntettek mert indokolatlanul lassan haladt autópályán. Máshol is hallottam már ilyet, de hirtelen ezt találtam. Ha gondolod, nézz utána rendőri körökben. Egyébként nem akarlak meggyőzni. Csak annyit állítottam, hogy előfordulhat ilyen, ha nem hiszed, a te dolgod. Engem ilyen veszély nem fenyeget, inkább az ellenkezője, így személyes példát nem tudok felhozni.
A PÁV-ról egy szóval sem állítottam, hogy büntetés lenne, nem is az. Arról van szó és szerintem ez kiderült abból, amit írtam, hogy ha kétség merül fel azzal kapcsolatban, hogy az adott személy képes-e a forgalomban biztonságosan részt venni, akkor elküldhetik ilyen vizsgálatra. Mint ahogy idézted is. Ha valaki autópályán nem mer/tud 50-él gyorsabban haladni, ott igenis felmerül a kétség a képességeivel kapcsolatban. Más kérdés, hogy mennyi esélye van annak, hogy tényleg el is küldik. A súlyos szabálysértések esetén sem büntetésből küldik el őket, hanem azért, hogy kivizsgálják, hogy nem túl agresszív személyiség-e az adott ember. Lévén a PÁV vizsgálatok túlnyomó része pszichológiai vizsgálat és részben erre irányul. A CO és CO2 problémára nem térnék ki, mert tisztában vagyok a különbséggel. Az utolsó mondatod viszont téves. Az autók túlnyomó részének a legoptimálisabb a fogyasztása és a káros anyag kibocsátása 90 és 110km/h közötti tartományban a legmagasabb sebességfokozatban, noha ugyanabban a fokozatban tartósan képesek akár 60km/h sebességgel is haladni. Erről ne is nyissunk vitát, mert biztos vagyok benne, hogy az általad levezetett km mennyiség többszörösét vezettem le, az általad vezetett járműfajták többszörösén. [ előzmény: (22896) KoLa, 2011.04.26 13:03:21] |