A szabályzat 5. és 10. pontja tér ki erre.
Ezekekt a hozzászólásokat csak azért írom, hogy rámutassak a Gc és a védett természeti értékek (és ezzel együtt a hatóságok) kapcsolatának következetlenségére. A szabályzat 5. pontja öt NP-t sorol fel, ahol valamilyen módon figyelembe vesszük a term. véd. törvényt. A többinél a szabályzat 5.pontja szerint szerint nem, illetve egy egyáltalán nem teljes adatbázisból való ellenőrzést ajánl az esetleges "törvénysértés"megelőzésére. A 10. pontban a moderálás menete leírásában ugyanakkor általában a NP-et említ a szabályzat. A szabályzat sehol nem említi a NP területeken kívüli védett értékeket. Ahogy már korábban is írtam, úgy néz ki a helyzet, hogy ahol volt valami konfliktus, vagy van valami személyes kapcsolat, ott az NP-k által a sajátosan értelmezett törvényt szigorúan betartjuk, ahol nem volt konfliktus ott meg nem. Szóval szabályzati szinten is teljesen következetlenek vagyunk. Szerinten vagy elfogadjuk az NP-k törvényértelmezését és minden védett érték esetében úgy tartjuk be a törvényt, vagy nem fogadjuk el, és megpróbáljuk új alapokra helyezni a GC és a term véd. hatóságok kapcsolatát (szerintem utóbbi). Ez így egy kicsit olyan mint amikor a gyerekek a suli WC-ben sunnyogva dohányoznak.
Ha volna rá időm kedvem lenne sportból olyan védett, fokozottan védett területekre helyezni ládát, ami nincs a GC adatbázisában. (De szerencsére nem vagyok ilyen, és mostanában időm sincs rá)[ előzmény: (8504) KiVi, 2008.01.31 13:07:47] |