WAP
A 9x15x7 cm-es láda a repülőtér közelében lévő facsoportban rejtőzik kb. 1,8 m magasan egy mesterséges objektumban.
A kifutópálya felől közelítsétek meg, ha elakarjátok kerülni a bozótharcot!!!!
A jelszó 7 betűből és 2 számjegyből áll.

A ládába TravelBug
nem helyezhető.
A LÁDA KERESÉSE
A Farkashegyi Repülőtér Budakeszi és Törökbálint között található.
Budapestről az M7-M1 autópályán kifelé haladva, az M1-es autópályára kell (jobbra) letérni, majd a törökbálinti leágazásnál (ez az első) kell lehajtani. A visszaforduló útról balra, és a következő kereszteződésnél egyenesen kell menni. ~3 kilométer után, a hangárokat jobb kézre fogjuk megpillantani. A parkolóhoz a hangárok előtt kell (jobbra) befordulni. (A buszmegállónál levő kapun nem lehet behajtani.)
Budakeszi felől érkezve a repülőteret az út baloldalán fogjuk megpillantani. Tovább kell hajtani és a buszmegálló után ~60 méterrel balra kell fordulni, itt található a parkoló.
Tömegközlekedéssel Moszkva térről 22-es busszal a végállomásig és onnan Volán busszal (a reptérnél van megállója), vagy gyalog ~20 perc.
A 9x15x7 cm-es láda a repülőtér közelében lévő facsoportban rejtőzik
A ládától érdemes felmenni a hegyre a "csúzlihoz", ahonnan több közeli láda is könnyen elérhető és gyönyörű fent a kilátás.
Mindez kb 3.5 km-es séta egy közepes emelkedésű úton. Ha a csúzli felkeresését is bevállaljátok akkor a terep/ nehézség (2/3)
Eredetileg ez a rejtés egy két pontos multi lett volna és itt lett volna a második pont. Sajnos a rejtési szabályok miatt itt még virtuális pont sem lehet.
A FARKASHEGYI REPÜLŐTÉR TÖRTÉNETE
A Farkashegy-katlanban 1929-től kezdve szálltak fel vitorlázó repülők. Ekkoriban még "csúzlival" indították a repülőgépeket, és mivel a hegygerinc merőleges az uralkodó szélirányra, így a felszálló levegőben hosszan lehetett siklani. Az indítás a hegy tetejéről történt, így oda kellett visszaszállítani a repülőgépeket.
A későbbiek folyamán a technika fejlődött, így már csörlővel vagy motoros vontatóval is fel lehetett szállni a vitorlázó gépekkel. A repülőtér ekkor, 1952-ben költözött le a hegy tetejéről a völgybe, ahol ekkor még csak egy szántóföld terült el. A kezdeti számos repülőklubból végül csak kettő maradt, az 1930-tól létező MÁV Repülőklub és az 1942-ben alapított Csepel Repülőklub (kezdetben Weiss Manfréd Repülőklub). Ez a két klub fejlesztette és üzemeltette a repülőteret: elegyengették a talajt, bevezették a villanyt, felépítették a hangárt és az üzemanyagtöltő állomást is.
Az 1980-as években több nemzetközi repülőtalálkozónak is otthont adott.
A REPÜLŐTÉR JELENE
A Farkashegyi Repülőtér Budakeszitől 3 km-re délre fekvő sportrepülőtér. Magyarország egyik első vitorlázó repülőtere.
A repülőtér területén jelenleg négy hangár és egy tankoló állomás is áll. Több oldtimer gép is pihen a repülőtér területén.
SPORTREPÜLÉS
Három repülőklubnak is otthont ad, az egyik a
MÁV Repülőklub, a másik a Csepel repülőklub - 2004-től új nevén -
Aeroklub Farkashegy, és a harmadik a
Kék Ég Repülő Sportegyesület. A repülőtéren sport célú vitorlázó és motoros repülés is zajlik.
Távközlési kupa a Farkashegyi repülőtéren 1991-ből Érdemes megnézni, mert sok esetben olyan nézetből is láthatjuk a hegyeket, ami csak ritkán és kevesekkel fordul elő.
FORRÁSOK
A MÁV Repülőklub története
A REPÜLŐTÉR HIVATALOS ADATAI
REPÜLŐTÉRI WEBKAMERA KÉPE
EGYEBEK
A rejtés a magyarországi repülőtereket bemutató ládasorozat tagja mely
vgyuri ötlete alapján és koordinálásával készült.