Elég sok tájfutó versenyen voltam, csak az igazán profik törtetnek légvonalban NAVIGÁLVA. A mezőny egy része ott is úton megy, többé kevésbé, ok nélkül senki sem csinál új ösvényt, mert az azért lassítja.
A tájfutó navigálás fontos része az útvonal tervezés, az egyes szakaszok, utak, terepek értékelése teljesítési idő szerint. A környezetterhelésnél ezt is érdemes figyelembe venni. Egy olyan sűrű út hálózatú helyen, mint a Pilis nem igazán jellemző a tartós dzsungel harc, gyakorlatilag esetleges, kisebb rövidítésekkel kellene számolni.
Snake hozzászólásából kiderül, hogy a DINP engedélyezte volna, csupán az erdészet tiltotta meg az utról letérést. Nem kötözködni akarok, de a szakmai indokai érdekelnének mindkét szervezetnek.[ előzmény: (49847) Kokó, 2010.05.04 21:11:53] |