Előzmények

VPhozzászólásai | válasz erre | 2024.12.15 13:18:52 (82364)
Azért pl. a ma reggel 7 órakor induló IC-ről kicsit sietősre kellett venni az átszállást Zeg-en:

Mínusz húsz perc alatt még akkor is necces, ha a szomszéd vágány.
Viszont az elvira szerint a személy egy perccel a menetrendi idő előtt megérkezett Őriszentpéterre. :D

A Budapestről a ma (vasárnap) reggeli első vonattal érkező utas viszont várhat közel két órát a következőre, ami a Bp-ről 9-kor Ljubljanaba induló IC (ha valaki eleve ezzel jött, akkor nincs átszállás Zeg-en), ami 24 perc késéssel, negyed 2-re ért Őriszentpéterre.
Aki eleve ezzel jött, annak 4 és negyed óra a 264 km, aki már reggel 7-kor elindult, annak 6 és negyed óra. És ennél hamarabb ma vonattal nem lehetett megérkezni Őriszentpéterre.

Az elvirán nem lehet korábbi napokat megnézni, de ez a csatlakozáslekésés rendszeresen előfordul: a személy nem várja meg az IC-t, mert az olyan sokat késik. A következő 2 órával később megy.

BTW: ez is olyan IC, amin 1 IC kocsi van (klímával, talán wifivel is, de plusz pénzért), a többi a "gyorsvonat" elég régi kocsikkal (klíma és wifi nélkül). De persze egy szerelvény. Az elvirán két külön vonatként jelenik meg, de csak az IC-s változatban javították ki a buszos átszállással, a gyors az elvira szerint azóta is végigmegy Zegig átszállás nélkül. :D

De minden a legnagyobb rendben van. :D

update: und noch dazu
[előzmény: (82362) ha2, 2024.12.14 08:36:43]

ha2hozzászólásai | válasz erre | 2024.12.14 08:36:43 (82362)
Minden pénzbe kerül. A vasút bevételei pedig csak csökkennek. Nem sorolom fel, de nagyon sokan utaznak kedvezménnyel illetve ingyen.
De a helyzet azért nem katasztrofális.
Itt ülök a vonaton útban Őriszentpéter felé.
Igen, Veszprémben pótló buszra kell átszállni, de rögtön indult is Ajkára. Onnan ismét közlekedik a vonat.
Ma munkanap van, de utas alig. Kb.25-en lehetünk összesen.
[előzmény: (82359) Parmerozpazepan, 2024.12.11 22:47:28]

Parmerozpazepanhozzászólásai | válasz erre | 2024.12.11 22:47:28 (82359)
Ez már csak a sz.r kenegetése.
A júniusban bevezetett 10-es lassújel már előrevetítette ezt a helyzetet. A teherforgalmat is letiltották erről a vonalról egy ideje. Itt már 2018-ban volt egy komolyabb töltés-átépítés. Eddig tartott.
[előzmény: (82358) Ajtony, 2024.12.11 09:02:04]

Ajtonyhozzászólásai | válasz erre | 2024.12.11 09:02:04 (82358)
Most olvasom, hogy nem "váratlan alámosás" a hiba, hanem a felmérések szerint fennáll a veszélye ennek, ezért egy szakasz tervszerű felújítására kerül sor. Hát ez nem egy-két napos dolog. Vonalfelújítások egyébként sok vasútvonalon folytak-folynak (pl. a miskolci vonalon), felújítások nélkül nem tartható fenn a vasút. Sajnos itt egyvágányú vasútról van szó, ez teljes kiesést jelent.

Bejelentkezés név:  jelszó:   [regisztráció]