Előzmények
jekaeff | hozzászólásai | válasz erre | 2009.10.11 18:33:39 (43756) |
Igen, és olyankor kapcsold ki az autós térképet.
Illetve van két nem útvonaltervezős turistaút térkép is: a Turistautak: jelzett és a Turistautak: gyalogutak. Ezek bekapcsolva maradhatnak autóstérkép mellett is, és nem kavarnak bele a tervezésbe. Hátrányuk, hogy csak "szemre" (vagy esetleg légvonalban) tudsz az így megjelenő turistautakon menni, ezeken ugyanis soha sem tervez.[ előzmény: (43755) Blue Mali, 2009.10.11 18:27:43] |
|
jekaeff | hozzászólásai | válasz erre | 2009.10.11 18:17:33 (43754) |
Ki kell kapcsolni a többi térképet, hogy ne zavarjanak bele a tervezésbe:
60CSx-nél ez így néz ki, az eTrex-en is valami hasonló lehet:
Térkép képernyő - MENU gomb - Térkép beállítás [Enter]- "i" betűs ikon - MENU gomb
...itt kiválaszthatod, mely térképek legyenek láthatóak és melyek nem.[ előzmény: (43753) Blue Mali, 2009.10.11 17:43:43] |
|
Blue Mali | hozzászólásai | válasz erre | 2009.10.11 17:43:43 (43753) |
Nincs különleges, de ezt akkor sem értem.
Hol kell akkor azt be, illetve átállítani, hogy melyiket szeretném használni?[ előzmény: (43752) scele, 2009.10.11 17:27:49] |
|
scele | hozzászólásai | válasz erre | 2009.10.11 17:27:49 (43752) |
Nekem úgy van, hogy mindig a legjobbat használja.
Akkor neked egy nagyon különleges készüléked van. :-)
Én még ilyet nem láttam. Pedig jó fícsör. Mondjuk, hogy egy készülék, honnan tudja, hogy melyik a legjob térkép azt nem tudom.[ előzmény: (43751) Blue Mali, 2009.10.11 17:21:56] |
|
Blue Mali | hozzászólásai | válasz erre | 2009.10.11 17:21:56 (43751) |
Na várjál!
A térképeket külön kell be, illetve kikapcsolnom?
Nekem úgy van, hogy mindig a legjobbat használja.
Ezért írtam, hogy nagyon jól navigált: Sirok-Recsk-Parádfürdő, s onnan már egy aszfaltos Erdészeti úton vezetett fel a Kékes felé. Én nem is értettem, hogy miért nem a 24-es úton visz fel.[ előzmény: (43750) scele, 2009.10.11 17:09:09] |
|
scele | hozzászólásai | válasz erre | 2009.10.11 17:09:09 (43750) |
Nem vált át.
3 térképet nem használunk egyszerre.
Mindig azt kell bekapcsolni, amelyikre szükség van.
Tehát amikor Recskről navigáltál Parádfürdőre, akkor csak az NG-t kellett volna bekapcsolni. A tuhu-t és egyéb más térképeket egyáltalán nem.[ előzmény: (43748) Blue Mali, 2009.10.11 16:23:45] |
|
Blue Mali | hozzászólásai | válasz erre | 2009.10.11 16:23:45 (43748) |
A gps-en 3 térkép van.
Előtte olyan jól megtervezte az utat aszfalton, nem is értettem, hogy miért vitt rá a turistaútra.
Menet közben átvált másik térképre, kérdezés nélkül?[ előzmény: (43746) magpet, 2009.10.11 15:48:29] |
|
magpet | hozzászólásai | válasz erre | 2009.10.11 15:48:29 (43746) |
Nem egy NG+tuhu kombinacio volt az veletlenul? Mert akkor ne csodalkozz semmin![ előzmény: (43743) Blue Mali, 2009.10.11 15:25:38] |
|
Blue Mali | hozzászólásai | válasz erre | 2009.10.11 14:31:15 (43741) |
Ja!
Ez olyan mint, hogy én megterveztettem az útvonalat a Kékesre Recskről, s Parádfürdő előtt picivel rávitt egy erdőgazdasági aszfaltra, mely 10 kilcsi után véget ért s mondta menjél turistaúton autóval!
[ előzmény: (43740) Brogan, 2009.10.11 14:24:48] |
|
Brogan | hozzászólásai | válasz erre | 2009.10.11 14:24:48 (43740) |
Az normális dolog, hogy a Naviguide Magyarország 5.3-mal az autós útvonalat rátervezi a lépcsőre mind a Mapsource, mind egy Oregon, annak ellenére, hogy a térképen a lépcső (Budapest, Jezsuita lépcső) szemlátomást szaggatott vonallal van jelölve, és a Topmap térképén is ki van szürkítve, tehát elvben tudnia kéne a programnak, hogy ott nem lehet autózni? Nem akarom elhinni, hogy annyi év fejlesztés után még mindig itt tart a technológia. |
|
|
|