Ööö, ezek szerint én vagyok a valaki? :))))
Tök egyszerű, az Üzletszabályzat V. Része (Díjtáblázatok) ismeri az "500 km feletti" távolságra érvényes menetjegy és menettérti jegy fogalmát. Az Üzletszabályzat II. Része (Díjszabás) pedig egyértelműen leírja az első oldalak valamelyikén, hogy "A vasút az 500 kilométernél nagyobb beutazandó távolságra » 500 km feletti « menetdíjat számítja fel."
Hogy ezt hogyan kell kiállítani? MAEF-3-as géppel (ahol van, a kódszámot így kell beütni: 08.1.2.550 (67,5%, egy útra, 2. ko., 500+ -os jegyhez)).
Lehet reformjeggyel (amit vágni kell), meg persze Űrjeggyel, ahogy te is kaptad. Hiszen űrjegyen mindent el lehet számolni.
Freddy írta:
"Sajnos ebben tevedsz!
1. a gep max 500km-es jegyet tud kiadni
2. kerulo utvonal eseteben az utvonalat fel kell tuntetni a jegyen, es a km-t is!!! "
2.
A km-t mindig rá kell írni, hiszen leginkább attól függ, hogy mennyit fizetsz! :) Gondold el, a vonaton a jegyvizsgáló egyébként honnan is tudná, hogy te hová (meddig) mész? :)))
Az útvonalat csak más kiindulási állomástól kiadott menetjegy esetén kell feltüntetni gépi jegyen. Űrjegyen meg persze mindig. Nova semmi sem zárja ki, hogy egyébként is ráírják az útvonalat, sztem felesleges, hiszen a vonaton rákerülő vonatszámokból és dátumokból egyértelműen látszik, hogy merre járt az egységsugarú utas!
Sztem erről a témáról elég ennyi, akit mélyebben érdeke, az keressen mailben! :)))
Ja, nem tudom, hogy miért súlyos HUF-ért adták az mobilitási hétre a cangajegyet, sztem igen gáz. Ha gondolod, visszakövetelheted az árát, és sztem vissza is fogod kapni, mert elég egyértelmű, hogy te jól jártál el (attól eltekintve, hogy az utasnak ellenőriznie kell az átvett menetjegyet)![ előzmény: (2594) piret, 2005.09.20 11:08:14] |