Gábor értem a célod, de gondold el, hogy ez ebben a formában nagyon tolakodó. Tényleg olyan érzése van az embernek, mintha egy ügynök próbálna rásózni az emberre valamit mindenáron. Első körben még lehet, hogy elkezdesz gondolkodni a dolgon, hogy tényleg milyen jó lehet a termék, meg hogy mire is használnád, de miután az ügynök tolakodóan állandóan a nyakadra jár vele egyszer csak ellenszenvessé válik az egész, és határozott elutasítással dobod ki végül a fickót. Lehet, hogy maga a termék tökéletes lenne, de hogy szabadulj a tolakodó stílustol inkább elutasitod az egészet.
Lehet egy szolidabb logó célravezetőbb lenne. Esetleg az emberi kíváncsiságot megcélzóan nem harsányan rikítón kirakva, hanem éppen hogy halványabban megjeleníteni kisebb betűkkel. Az ember kíváncsi természet, ha valami igy elüt a többi szövegtől azt is megnézi, hogy mi is az eközben másoknak nem veri ki a szemét vele, nem olyan irritáló.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Valami ilyesmi megoldásra gondoltam. Szolidan, de jelen lenni. Aztán lehet én gondolom rosszul.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[ előzmény: (25136) H. Gábor, 2011.10.04 12:57:34] |